۸
اختصاصی/ اثبات وفادارای دوباره مفتی اعظم سعودی به دربار

موضع مفتی اعظم ال سعود در خصوص اعلام فهرست گروه های تروریستی از سوی ریاض

حال آل شیخ در یک گفتگو به همین دستور پادشاه سعودی پرداخته و از همدردی ، مهربانی و دعا برای گروه هایی که به وسیله وزارت کشور اعلام شده بر حذر داشته است. آل شیخ در ادامه این گفتگو اظهار داشته است: ما امت مسلمانی هستیم که از نظر سخن و عمل وابسته به اسلام هستیم! اما این گروه های اعلام شده هیچ ارتباطی با اسلامی ندارند و خیر و مصلحتی در آنها نیست .
کد خبر: ۶۹۰۸۶
۱۶:۰۹ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:


به گزارش «شیعه نیوز»، مفتی اعظم سعودی عبدالعزیز آل شیخ باری دیگر برای اثبات وفاداری خود به دربار آل سعود و مثل همیشه درست چند روز پس از صدور یک حکم پادشاهی ، جهت مهر تایید زدن بر آن وارد صحنه شد.

موضوع از این قرار است که حکومت سعودی چند روز پیش فهرست گروه های تروریستی را اعلام کرد در این فهرست نام القاعده، القاعده در جزيره العرب، القاعده در يمن، القاعده در عراق، جبهه النصره، دولت اسلامي در عراق و شام (داعش)، حزب‌الله داخل عربستان، اخوان المسلمين و گروه الحوثي به چشم می خورد جالب اینجاست که سعودی هیچ نامی از جبهه اسلامی در این بیانیه به میان نیاورد جنبشی تروریستی که متشکل از چندین گروه و دارای تفکران افراط گرایانه سلفی به مراتب خطر ناکتر از برخی گروه های اعلام شده دارد و با حمایت مستقیم خود عربستان در مقابل حکومت قانونی سوریه قد علم کرده است.

حال آل شیخ در یک گفتگو با روزنامه الریاض به همین دستور پادشاه سعودی پرداخته و از همدردی ، مهربانی و دعا برای گروه هایی که به وسیله وزارت کشور اعلام شده بر حذر داشته است. آل شیخ در ادامه این گفتگو اظهار داشته است: ما امت مسلمانی هستیم که از نظر سخن و عمل وابسته به اسلام هستیم! اما این گروه های اعلام شده هیچ ارتباطی با اسلامی ندارند و خیر و مصلحتی در آنها نیست .

مفتی اعظم سعودی بر عموم واجب دانسته که متوجه این امر باشند و این افراد را توجیه کنند تا از خطاهای گذشته خود بازگردند و اصلاحشان کنند نه اینکه به آنها لطف داشته باشند. وی بیانیه وزارت خارجه را امری مهم قلمداد نمود و ادامه داد این بیانیه حقیقت این گروه ها و احزاب تروریستی که به وارد کردن مردم در فتنه عادت کرده اند را آشکار می کند.

انتهای پیام/ ز.غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
نظرات بینندگان
سید دوستدار ولایت
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
قدر زر زرگر بداند قدر . . . . . سلفی .
asra
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
اسلام کمرتونو بزنه ، آدم تر از تو وجود نداره درباره اسلام اظهار نظر کنه !!!!!!
مهدی فرزند شیعه
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
عجب !!!!!!!!!!!!!!!
دیگه به یقین اطمینان حاصل کردیم که مفتی تک چشم همان عمرو عاص در کاخ معاویه (لع) هست
سید
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
لعن الله عدوک یا علی علیه السلام
حق گو
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
اين مردك خبيث هم منتظر است تا دولت آل لورنس . چه مدفوعي از خود خارج كند تا آن را محض دارو به چشم كور و ريش كثيفش بمالد !!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
حالاکه شکست خورده اند.میخواندیه جوری چهره کثیفشان راپاک کنند لعنه الله علی القوم الظالمین
عزیز
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
مامنتظرامام موعودهستیم تاتکلیف همه معلوم شودوحق برای همه روشن شود
بچه شیعه
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
کسی باید در مورد اسلام نظر بدهد که بوی از اسلامیت برده باشد .