۰

شهادت جوان بحرینی بر اثر شکنجه و اهمال پزشکی + تصاویر

"جعفر محمد الصادق الدرازی" جوان بحرینی 22 ساله صبح امروز ـ چهارشنبه 7 اسفند ـ بر اثر شکنجه در زندان و محروم کردن او از مداوای پزشکی به قافله شهدای انقلاب کرامت پیوست.
کد خبر: ۶۸۴۳۹
۱۳:۲۸ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، یک شهروند بحرینی دیگر بر اثر شکنجه های شدید در زندان‌های مخوف رژیم رژیم آل خلیفه به شهادت رسید

"جعفر محمد الصادق الدرازی" جوان بحرینی 22 ساله صبح امروز ـ چهارشنبه 7 اسفند ـ بر اثر شکنجه در زندان و محروم کردن او از مداوای پزشکی به قافله شهدای انقلاب کرامت پیوست.

وی یکی از قربانیانی است که بر اثر بازداشت و شکنجه و بی توجی مسئولان زندان به درمان و مراقبت های پزشکی و بهداشتی از او، به شهادت رسید.

شهید جعفر محمد الدرازی از اهالی منطقه الدیه در غرب شهر منامه است و نواری ویدئویی که فعالان حقوق بشری منتشر کرده اند، پدر این شهید را نشان می دهد که در عزای فرزند خویش با سوز دل گریه می کند.

این شهید چندین بار در زندان مورد شکنجه قرار گرفته است و براثر سهل انگاری مسئولان زندان در درمان او بعد از این شکنجه ها جان خود را از دست داد.

ائتلاف "جوانان 14 فوریه" بحرین در بیانیه ای در این باره می نویسد "بر اثر محروم کردن شهید جوان جعفر محمد صادق الدرازی (22ساله) از مداوای پزشکی در زندان و اعمال انواع شکنجه های روحی و جسمی از سوی نیروهای آل خلیفه صبح امروز چهارشنبه به کاروان شهدای انقلاب کرامت بحرین پیوست. مزدوران دیکتاتور حمد (پادشاه بحرین) در زندان وضعیت این جوان را مراعات نمی کردند ، چرا که او از بیماری کمبود خون رنج می برد، و این شکنجه های منجر به وخاومت حال وی و در نهایت شهادت او شد".

جمعیت اسلامی وفاق ملی  بحرین نیز شهادت این شهید مظلوم را که به دیگر شهدای بحرین پیوست، تسلیت گفت.

قرار است پیکر آخرین شهید انقلاب کرامت ساعت 3 بعد از ظهر امروز (به وقت منامه) در منطقه "الدیه" انجام شود.

بحرین از فوریه سال 2011 میلادی شاهد اعتراضات مسالمت آمیز مردمی برای دستیابی به آزادی، عدالت و نظامی منتخب است که با سرکوب رژیم مواجه شده است.

با شهادت جعفر الدرازی شمار شهدای انقلاب کرامت با 120 تن رسید.










انتهای پیام/ ح . ا

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: