۰
به منظور جلوگیری از افشای فعالیت‌های عربستان در سوریه

افشاگری جدید شاهزاده سعودی از اقدامات آل سعود

شاهزاده سعودی جداشده از خاندان آل سعود افشا کرد دستگاه‌های امنیتی و اطلاعات این کشور قصد دارند برای جلوگیری از افشای فعالیت‌های عربستان تروریست‌های سعودی که از سوریه به این کشور بازمی‌گردند را تحت شست‌وشوی مغزی قرار دهند.
کد خبر: ۶۸۱۵۴
۱۲:۴۸ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، شاهزاده «خالد بن فرحان آل سعود»، شاهزاده سعودی جدا شده از خاندان آل سعود در صفحه فیس بوک خود افشا کرد که دستگاه‌های امنیتی و اطلاعات این کشور قصد دارند، تروریست‌های سعودی که از سوریه به این کشور باز می‌گردند، را تحت شستشوی مغزی قرار دهند.

این شاهزاده سعودی در ادامه افزود: هم اکنون گروهی در دستگاه امنیت عربستان سعودی تشکیل شده که قصد دارد، تروریست‌هایی را که از سوریه به این کشور باز می‌گردند، تحت آموزش‌های ویژه قرار دهند تا از افشای اطلاعات فعالیت‌های عربستان سعودی در سوریه جلوگیری کنند.

شاهزاده خالد بن فرحان در ادامه افزوده است که این علمیات که دستگاه‌ اطلاعات و امنیت عربستان سعودی بر آن نام شستشوی مغزی را نهاده نیازمند به کار گرفتن کادری متخصص و آموزش دیده در این خصوص است.

هم اکنون بیش از 1400 تروریست سعودی در سوریه تحت عنوان جهاد در سوریه در حال مبارزه علیه نظام سوریه هستند که طی دوره‌های گذشته 20 درصد آنها به عربستان باز گشته‌اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ح . ا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: