۰

نجات معجزه‌ آساي دانش‌آموزان ايراني از يك حادثه حتمي

شب گذشته در حالي كه زائران دانش‌اموز ايراني عازم مكه مكرمه بودند، راننده اتوبوس در حين رانندگي سكته كرده و در دم جان مي‌دهد. با كمك الهي و دعاي دانش‌اموزان و به صورت معجزه آسا، سي نفر از دانش‌اموزان از اين حادثه نجات يافتند.
کد خبر: ۶۸۰۹۸
۱۵:۵۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، در حالي كه نخستين گروه زائران عمره گزار دانش‌اموزي شب گذشته راهي شهر مكه مكرمه بودند در ۱۴۰ كيلومتري راننده اتوبوس حامل زائران عمره گزار سكته كرده و در دم جان مي‌دهد.

يكي از شاهدان عيني اين حادثه گفت: ساعت يازده شب، اتوبوس در حال انحراف از جاده بود و دانش‌اموزان از جريان مطلع شدند، وقتي به سوي راننده رفتيم ديديم وي سكته كرده و در همان لحظه جان داده است.

وي افزود: بلافاصه يكي از مربيان كاركشته فرمان اتوبوس را بدست گرفت و يكي ديگر از مربيان راننده اتوبوس را به سختي از روي صندلي به داخل اتوبوس انتقال داد.

اين شاهد عيني تصريح كرد: با كمك الهي و دعاي دانش‌اموزان و به صورت معجزه آسا، سي نفر از دانش‌اموزان از اين حادثه نجات يافتند.

وي ادامه داد: پس از اين حادثه، گروه امداد و پيگري ستاد عمليات عمره يك دستگاه اتوبوس را جهت انتقال دانش آموزان عمره گزار به محل وقوع حادثه اعزام كرد كه عزيزان ما با كمال سلامتي به مكه مكرمه رسيدند و اعمال مناسك عمره را انجام دادند.

خوشبختانه هم‌اينك تمام دانش‌آموزان عمره گزار در سلامتي به سر مي‌برند و هيچ گونه نگراني در اين خصوص وجود ندارد.

منبع: حج

انتهای پیام/ ح . ا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: