۴
اختصاصی/

ناشر کاریکاتور موهن پیامبر(صلی الله علیه و آله)، اختلاس گر از آب در آمد

وکیلان وی در اظهاراتی گفتند الماجری جرمی دیگر نیز در پرونده اش دارد و متهم به اختلاس می باشد، یک شرکت ملی راه آهن در تونس از او شکایت نموده و اعلام کرده زمانی که وی یک ایستگاه قطار در زادگاهش واقع در المهدیه در 150 کیلومتری جنوب تونس مشغول بوده مبلغ بسیاری را اختلاس نموده است.
کد خبر: ۶۸۰۸۰
۱۳:۲۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:


به گزارش «شیعه نیوز»، المرزوقی رئیس جمهور تونس چند روز پیش در طی حکم عفو ویژه ، آزادی جابر الماجری 26 ساله که در مارس 2012 به دلیل انتشار کاریکاتور توهین آمیز به پیامبر (صلی الله علیه و آله) در صفحه فیسبوک به 7 سال زندان محکوم شده بود را اعلام کرد و گفت وی به زودی از زندان آزاد خواهد شد و به دنبال آرامش سیاسی است.

اما این اتفاق نیفتاد و وکیلان الماجری در اظهاراتی گفتند وی جرمی دیگر نیز در پرونده اش دارد و متهم به اختلاس می باشد، یک شرکت ملی راه آهن در تونس از او شکایت نموده و اعلام کرده زمانی که وی یک ایستگاه قطار در زادگاهش واقع در المهدیه در 150 کیلومتری جنوب تونس مشغول بوده مبلغ بسیاری را اختلاس نموده است.

این شکایت در سال 2011 مطرح شده اما خود الماجری آن را رد کرده است. کوثر الزواری سخنگوی کمیته همبستگی با زندانیان در سخنانی مدعی شد این شکایت ساختگی می باشد و برای باقی نگه داشتن جابر الماجری در زندان صورت گرفته است، وی افزود: این اقدام ما را به یاد نظام سابق می اندازد.

انتهای پیام/ ز.غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
نظرات بینندگان
مهدی فرزند شیعه
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
هر کس اهانتی به ساحت مقدس آقا رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم و خاندان پاک ایشان بکند صد در صد او حرام زاده است و نمی تواند آدم درستی باشد
حق گو
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
خب مسلم است كه دشمنان خدا و رسولش يا حرامزاده اند يا دزداند و يا .......... !!!
بر شكاكش لعنت
محمدجواد اصغری
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
اینهم نتیجه کارش به امید خدا شاهد مرگش باشیم
صدرا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
به امید به درک رفتن همه ی دشمنان خدا در دولت امام زمان علیه السلام