۴

تصویر / تنها ترین فرزندان حضرت "حیدر(علیه السلام)"

خاندانی وهابی که حتی یک درصد از جمعیت بحرین را هم تشکیل نمی دهند اما با شیعیان به عنوان شهروندان درجه دو برخورد کرده
کد خبر: ۶۷۹۹۹
۱۶:۱۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»،بیش از 70 درصد از جمعیت کشور بحرین را شیعیان اثنی عشری تشکیل می دهند. این کشور تا اواسط دهه 1350 شمسی، بخشی از خام ایران به شمار می رفت که با تبانی رژیم پهلوی و انگلستان، از ایران جدا شد. بحرین از سال ۱۷۸۲، تحت حاکمیت یک خاندانِ سعودی تبار به نام «آل خلیفه» به سر می برد. خاندانی وهابی که هیچ مشروعیتی برای بومیان بحرین قائل نیستند. در حالی که حتی یک درصد از جمعیت بحرین را هم تشکیل نمی دهند، با شیعیان به عنوان شهروندان درجه دو برخورد کرده و کمترین حقوق شهروندی و انسانی را از آنان مضایقه می کنند.

در ۱۴ فوریه سال ۲۰۰۱۱، سرانجام صبر ملت بحرین از این حاکمیت ظالمانه بسر آمد و انقلاب عظیمی علیه "آل خلیفه" آغاز شد که سه سال از عمر آن می گذرد و "آل خلیفه" در طول این سالها، با تکیه بر ارتش "عریستان سعودی" و سکوت رضایتمندانه آمریکا، به سرکوب وحشیانه اکثریت مردم بحرین دست زده که منجر به شهادت بیش از ۱۴۰ نفر گردیده است.

عکسی که می بینید، در نخستین روزهای انقلاب بحرین گرفته شده است. یکی از جوانان انقلابی، به ضرب گلوله مزدوران "آل خلیفه" به شهادت رسیده و بر دوش تظاهرکنندگان گرفته شده. خون پاک این جوان، که لباس سایرین را رنگین نموده سندی است بر مظلومیت تنهاترین فرزندان حضرت حیدر(علیه السلام) که سه سال از در چنگال جلادانِ آل سعود و خلیفه، فریاد "یاللمسلمین" سر میدهند.



انتهای پیام/ ح . ا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
نظرات بینندگان
منتظر
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
به امید روزی که فرزند حیدر قیام را به دست بگیرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
مظور مردم بحرین برای کمک خواهی از مسلمانان مردم شیعه دوازده امامی ایران است زیرا به غیر آن هیچ کس مسلمان نیست. اصل این روایت در کافی موجود است.
پس باید با تصرف بحرین مردم این کشور را از دست مرتدین نجات دهیم.
سید دوستدار ولایت
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
تنهای تنها . . . . .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بحرین مال ماست باید پسش بگیریم
ومردم شیعه در کنار هم زندگی کنیم