۳

هلوکاست مسلمانان، این بار در آفريقای مرکزی +تصاویر

گروهک مسیحی تروریستی "آنتی بالاکا" تا کنون صدها مسلمان را در آفریقای مرکزی کشته و هزاران نفر را آواره کرده‌اند؛ آنها همچنین خانه‌ها و مساجد مسلمانان را ویران و اموال آنها را غارت می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۹۸۷
۱۴:۴۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، به نقل از ال اچ وی نیوز، مسلمانان آفریقای مرکزی طی هفته‌های اخیر توسط مسیحیان افراطی به قتل می‌رسند.

کشتار جمعی مسلمانان توسط گروهک مسیحی تروریستی "آنتی بالاکا" صورت می‌گیرد؛ اما به ادعای مسلمانان، نیروهای فرانسوی که به اصطلاح برای برقراری صلح وارد این کشور شده‌اند، دست گروه‌های افراطی را در کشتار مسلمانان باز گذاشته‌اند.
۱۸
گزارشهای میدانی حاکی از آن است که در بانگی هر روز اجسادی از سطح خیابان‌ها جمع آوری می‌شود. این افراد اغلب مسلمان هستند.

"پیر بوکرت" عضو دیده‌بان حقوق بشر احتمال داد چند هفته دیگر، هیچ شهروند مسلمانی در بانگی و در شرق آفریقای مرکزی نباشد. تا کنون صدها مسلمان کشته و هزاران نفر دیگر آواره شده‌اند. بسیاری از مسلمانان به مسجد بزرگ یانگی پناه آورده‌اند؛ اما بیشتر مساجد بانگی هم توسط شبه نظامیان مسیحی تخریب و اموال مسلمانان غارت شده است.

این در حالیست که کشورهای اسلامی و عربی هیچ اقدامی جهت پایان قتل عام مسلمانان در این کشور و پیش از آن در بوسنی و میانمار انجام نداده‌اند.

بی توجهی سران کشورهای اسلامی موجب شده است تا گروه‌های افراطی بودائی و مسیحی با خیال راحت مسلمانان را کشته، اجسادشان را تکه تکه کرده و بسوزانند.










منبع: جهان نیوز

انتهای پیام/ ح . ا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
خیلی وحشیانه است" اهانت به بشریت است
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
فقط یه حرامزاده می تونه این چنین جنایتی رو مرتکب بشه
ملك
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
يا صاحب الزمان خودت نظري كن.