۰
جدیدترین تحولات امنیتی عراق/

کشف انبار تسلیحات تروریست‌ها در «سامراء»

منابع امنیتی از موفقیت ارتش عراق در بازپس‌گیری کنترل ۸۰ درصد از منطقه «سلیمان بیک» در شمال بغداد خبر دادند.
کد خبر: ۶۷۹۸۳
۱۳:۳۹ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از رسانه‌های عراقی، هلاکت 10 تروریست داعش در «الانبار»، کنترل 80 درصد «سلیمان بیک» در دست ارتش عراق، کشف انبار تسلیحات تروریست‌ها در «سامراء» و ترور یک افسر اطلاعاتی عراق در «موصل» از جدیدتریت تحولات امنیتی عراق است.

هلاکت 10 تروریست داعش در «الانبار»


«الاخباریة» نوشت: فرماندهی عملیات مشترک عراق از مرگ 10 تروریست وابسته به گروه موسوم به «دولت اسلامی عراق و شام» (داعش) خبر داد.

بر اساس این گزارش، لشگر یک واکنش سریع و بخشهای زیرمجموعه آن طی یک عملیات امنیتی موفق شدند 10 تروریست داعش را به هلاکت برسانند و میزان زیادی تسلیحات نظامی از آنها بگیرند.

کنترل 80 درصد «سلیمان بیک» در دست ارتش عراق


یک منبع آگاه در فرماندهی عملیات «دجله» وابسته به ارتش عراق اظهار داشت: در درگیری‌های دیروز میان نیروهای امنیتی عراق و تروریست‌ها داعش در منطقه استراتژیک «سلیمان بیک» 20 تروریست به هلاکت رسیدند که اغلب دارای هویت‌های غیر عربی بودند.

یک افسر بلندپایه در مقر فرماندهی عملیان سلیمان بیک گفت: نیروهای عراقی کنترل 80 درصد این منطقه را به دست گرفته‌اند و طی 2 روز آینده، سلیمان بیک را از حضور تروریست‌ها پاک خواهند کرد.

کشف انبار تسلیحات تروریست‌ها در «سامراء»

یک منبع در مرکز پلیس استان «صلاح‌الدین» عراق، امروز اعلام کرد که یک انبار تسلیحات شامل گلوله‌های خمپاره هاون و موشک را در سامراء واقع در جنوب تکریت کشف و تسلحیات مذکور را توقیف کرده است.

بر اساس این گزارش، این عملیات شب گذشته بر اساس اطلاعاتی دقیق در منطقه «جلام» سامرا صورت گرفت.

ترور یک افسر اطلاعاتی عراق در «موصل»


افراد مسلح ناشناس امروز به منزل یک افسر اطلاعاتی ارتش عراق در محله «سومر» در شرق موصل حمله کردند و وی را به قتل رساندند.

عراق از آوریل گذشته وارد موج بی سابقه‌ای از خشونت و خونریزی شده است و از اوایل فوریه تاکنون، بیش از 480 نفر کشته شده‌اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ح .  ا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: