۳

اظهارات توهین آمیز آل شیخ به شیعیان/ شیعیان را مسلمان نمی‌دانیم

مفتی کل عربستان در یک برنامه زنده تلویزیونی، شیعیان را "غیر مسلمان" نامید و کمک به شیعیان را حتی در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی، ناروا دانست.
کد خبر: ۶۷۹۳۷
۰۸:۵۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، "عبدالعزیز آل الشیخ" مفتی کل دربار سعودی که تا چندی پیش از عکس گرفتن هم خودداری می کرد، به تازگی در برنامه‌ های زنده تلویزیونی ظاهر می شود و شخصا به پرسش های بینندگان پاسخ می‌دهد.در یکی از این برنامه ها، شخصی با لهجه غیر لبنانی، خود را ایهاب معرفی می کند و مدعی است که از لبنان  با برنامه تماس گرفته تا سوالاتی را مطرح کند. ایهاب ابتدا در سخنانی که بیش از هر چیز، نوعی "تمسخر" مفتی به نظر می رسد، می گوید: من هرگاه که احساس خستگی می کنم، به چهره زیبا و بشاش شما نگاه می کنم! چرا که نگاه به چهره عالم عبادت است(!)وی ادامه می‌دهد: من در جنگ تابستان 2006 (جنگ 33 روزه لبنان با رژیم صهیونیستی) حضور داشتم و به نیروهای "رافضی" حزب الله کمک می کردم. آیا به دلیل این کار کیفر خواهم دید؟مجری برنامه سخنان تماس گیرنده را قطع می کند و می پرسد: درحال حاضر آیا به اشتباه خودت پی بردی و توبه کرده ای؟ایهاب در پاسخ می گوید: "من به نیت مبارزه با اسرائیل به اعضای حزب الله کمک کردم..." در همین حال ظاهراً تماس قطع می شود و بیننده نمی تواند سوال دوم خودش را مطرح کند.

اما عبدالعزیز آل الشیخ در جواب این سوال می گوید: این فرد به نیروهای حزب الله که "ادعا" داشتند با اسرائیل می جنگند و تصور می کردند برحق هستند کمک کرده است که امیدواریم توبه نصوح کند و خدا از او بپذیرد.البته این کار خطرناکی است، زیرا "کمک به غیرمسلمانان، با اسلام تناقض دارد". امیدواریم که از این کار خود به سوی خداوند توبه کند و خدا هم او را مورد مغفرت قرار دهد.اظهارات وقیحانه مفتی کریه‌المنظر آل سعود در "حرمت یاری به غیر مسلمانان" در حالی مطرح می شود که اربابان او در دربار سعودی، از آشکار شدن خدمات بی‌شائبه شان به جنگ‌ طلبان مسیحی و یهودی و در اختیار گذاردن پایگاه های نظامی خود برای کشتن مسلمانان و حتی پرداخت حقوق تفنگداران اشغالگر، هراسی ندارند.

منبع: العالم

انتهای پیام/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نظرات بینندگان
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
علی رغم این همه جراحی زیبایی هنوز .... .
به هر حال قبیله آل شیخ بزرگترین در طول این دو قرن بزرگترین طایفه تفرقه انگیز در میان مسلمانان بوده اند.
عبد القادر
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
اتفاقا ما هم شما را مسلمان که هیچ....ادم حساب نمیکنیم!!!!!!!!!
مهدی فرزند شیعه
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
آخه مردیکه احمق همه تو رو با اون فتواهای مسخره و مضحکت دیوانه میدونند داری چی میگی میفهمی یا خودت زدی به اون راه