۲
اختصاصی/

تصویر/ اولین قربانی زن ارتش سوریه در نبرد با تروریست ها

ستوان "میرفت سعید" از جمله زنانی بود که برای دفاع از خاک خود به ارتش سوریه پیوست.وی از ساکنان"بيت ياشوط" واقع در شهر "جبله الساحليه" بوده است که دیروز در طی یک درگیری با تروریست ها در منطقه جوبر جان خود را فدا نمود.
کد خبر: ۶۷۸۴۷
۰۷:۱۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:




انتهای پیام/ ز.غ
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲
نظرات بینندگان
قسمتعلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
از شما بعیده!!!!!!!!!!!!!
يكي
Finland
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
كجاش بعيده؟