۱۲
اختصاصی/

جهاد نکاح دختران انگلیسی به منظور سرنگونی حکومت بشار اسد !

دیلی استار افزود: این دختران از طریق پروازهای هوایی گردشگری اول به ترکیه می روند و از آنجا عازم سوریه می شوند برخی از اینها قبل از سفر از طریق " اسکایپ" با جهادی ها ازدواج کرده اند! این روزنامه از حجم شستشوی مغزی این دختران سخن می گوید و می نویسد یکی از آنها تعهد کرده با این جهاد فرزندان بسیاری را به عنوان مجاهدان راه خدا تقدیم خواهد کرد!
جهاد نکاح دختران انگلیسی به منظور سرنگونی حکومت بشار اسد !
کد خبر: ۶۷۸۴۶
۱۷:۲۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:


به گزارش «شیعه نیوز»، روزنامه دیلی استار در گزارشی به موضوع دختران انگلیسی که پس از آشنایی با افراط گرایان در سوریه از طریق شبکه های اینترنتی به این کشور رفته اند پرداخته است.

در این گزارش آمده است: گروه های افراطی در سوریه با انتشار پیام هایی مبنی بر مسیر قهرمانانه مبارزانش و تصاویر این افراد، دختران انگلیسی را به سوی خود جذب می کنند و هم اکنون چندین دختر انگلیسی به تبع صدها مرد از این کشور به سوریه رفته اند و برای سرنگونی حکومت فعلی تلاش می کنند.

دیلی استار افزود: این دختران از طریق پروازهای هوایی گردشگری اول به ترکیه می روند و از آنجا عازم سوریه می شوند برخی از اینها قبل از سفر از طریق " اسکایپ" با جهادی ها ازدواج کرده اند! این روزنامه از حجم شستشوی مغزی این دختران سخن می گوید و می نویسد یکی از آنها تعهد کرده با این جهاد فرزندان بسیاری را به عنوان مجاهدان راه خدا تقدیم خواهد کرد!

پلیس انگلیس دو ماه پیش دو دختر به نام های امل الوهابی (27) ساله  و نوال مسعد(26) ساله را بازداشت نمود کسانی که برای گروه های افراطی سوریه پول جمع آوری می کرده اند. خبرها حاکی از آن است که هم اکنون حدود 600 انگلیسی در سوریه می جنگد.

انتهای پیام/ ز.غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۳
نظرات بینندگان
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
خدا همشون رو لعنت کنه
حبیبی یا حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
اینقدر حرامزاده درست کنند تاجونشون بالا بیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
خیلی خوبه.زمانی که اینها به کشورهای خودشون برگردن،قطعا برای دولتشون مشکلات زیادی درست می کنن.الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء
عبد القادر
Mexico
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
اسلام ناب اموی!!!!!!!!!!!!!!!!
حامیان روحانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
فقط میخوان اسلام نابود کنند.
reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
ما همه محتاج غم زینبیم......
یک عمره زیره پرچم زینبیم.....
عمه ی ماست... ما محرم زینبیم.....

مدافعان حرم زینبـــــــــــــــــــیم....
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
انشالله نبود خواهد شد حق بر باطل غالب خواهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
مگه به جز این کار راه دیگه ای برای رسین به خدانیست؟خداهمه ی تکفیری ها رو لعنت کنه
مهدی فرزند شیعه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
نطفه این حروم زاده از اول خراب هست یک کم عقل و شعور داشتند این قدر حماقت نمی کردند خدا همه اشان را لعنت کند
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
ذره ای شک نکنید..
با دست خودشون دارند واسه خودشون قبر میکنند...
حکایت چاه کنی که در قعر چاه منزل میگزیند.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
خوبه
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
امیدوارم امام زمان عزیز و مهربانم زودتر ظهور کنه تا شر این حرام زاده هاو مفسدین رو کم کنه. الهی عظم البلاء و برح الخفاء....