۲۹
اختصاصی/

تخریب کامل پوشش طلایی گنبد حضرت سکینه(سلام الله علیها) توسط تروریستهای وهابی

اما عناصر تکفیری پس از این شکست و بیرون رانندشان از حرم مطهر، راحت ننشستند و در اقدامی که گواه بر حقد و کینه دیرینه آنهاست با موشک های گراد و به صورت مکرر حرم را هدف قرار دادند تا اینکه امروز اعلام شد روکش طلایی گنبد حضرت سکینه سلام الله علیها در اثر اصابت موشک ها به صورت کامل از بین رفت.
تخریب کامل پوشش طلایی گنبد حضرت سکینه(سلام الله علیها) توسط تروریستهای وهابی
کد خبر: ۶۷۰۸۵
۲۳:۱۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» حرم حضرت سکینه (سلام الله علیها) در منطقه داریا ، روز پنج‌شنبه نوزدهم دیماه، پس از اینکه ماهها در دست نیروهای تکفیری بود توسط ارتش سوریه آزاد شد؛ البته به بخش های بسیاری از حرم از جمله گنبد آن آسیب هایی وارد شده بود و مشخص شد تروریست ها از آن به عنوان سنگر و پایگاه خود استفاده می کرده اند به نحوی که بخش زیرزمین حرم کاملا تخریب شده بود.

اما عناصر تکفیری پس از این شکست و بیرون رانندشان از حرم مطهر، راحت ننشستند و در اقدامی که گواه بر حقد و کینه دیرینه آنهاست  با موشک های گراد و به صورت مکرر حرم را هدف قرار دادند تا اینکه امروز اعلام شد روکش طلایی گنبد حضرت سکینه سلام الله علیها در اثر اصابت موشک ها به صورت کامل از بین رفت.

انتهای پیام/ ز.غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۵
نظرات بینندگان
آرمین
Germany
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
جان و مال و هستی و وجودم فدای مولاتنا حضرت سکینه(س).ای آخرین سفیر کبیر عرش برخیز و به تباهی ها خاتمه ده.(قم یا ولی الله فاقتل اعداء الله)
ناشناس
Germany
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
اینایی که منفی دادن نظرشون دقیقاً چی بوده؟؟؟!!!
انتی وهابی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
کسایی که منفی دادن حرف حسابشون اینه که نمی تونن سرمونو ببرن برن بهشت .ارمین جان حرفت خوب بود اما فراموش نکن اخرین ذخیره الهی ظهور کرده حالا باید ما شیعیان ظهور کنیم ومهاجرونی که تو قران بهش اشاره شده بشیم تا لیاقت هم رکابی با امام معصوم رو داشته باشیم تا ما نریم وحرکت نکنیم هیچ امدنی در کار نخوهد بود ما باید هجرت کنیم هجرت از گناه
حبیبی یا مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
یا عباس جیبل مای لسکینه....
از خوندن این سطرها دل شیعه کبابه،پدرشون یزید با آل الله اون کار رو کرد که این حرامزاده ها اینطور جسارت میکنن،امان از دل مهدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
امان از دل مولای غریبمان...
و امان از غفلت دلهای غبار گرفتۀ ما...
اللهم عجججل لولیک الفرج
شيعه
Finland
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
خدايا تاكي؟تا موقعيكه سرهاي شيعيان به كلي بريده شوند و اماكن مقدسه از بين روند؟چرا؟خدايا شاهدي.خدايا گواهي.پس چرا حتك حرمت؟معجزه ها كجان؟تا كي تحمل كنيم؟
ناشناس
Germany
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
چاره ای جز صبر نداریم.درسته خیلی خیلی سخت میگذره ولی بدونید که الان به احدی مثل مهدی فاطمه سخت نمی گذره.دعا کنید
كلب الرقيه بنت الحسين س
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
يا مولاتنا لبيك
كاش اونجا بودم و قبل از تخريب مى مردم تا نشنوم اين خبر را
واى دوباره مصيبت
دوباره تخريب حرم
هنوز حرم امامين حضرات عسگرين ع كامل باز سازى نشده
سید
Germany
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
یا صاحب الزمان ادرکنی
محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
لعنت خدا بر شما وهابی ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
شیعه با ظهور مهدی موعود انتقام تک تک این جنایات را از شیاطین وهابی صفت خواهد گرفت .
102
United Arab Emirates
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
خدارو شکر حرم رو پس گرفتند
شىعه ى مولا علي
United States of America
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد واخر تابع له علي ذلك,اللهم العن الجبت والطاغوت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
دوش وقت سحر از غصّه نجاتم دادند
واندر آن ظلمت شب آب حياتم دادند
بيخود از شعشعه پرتو ذاتم كردند
باده از جام تجلّى صفاتم دادند
چه مبارك سحرى بود و چه فرخنده شبى
آن شب قدر كه اين تازه براتم دادند
بعد از اين روى من و آينه وصف جمال
كه در آن جا خبر از جلوه ذاتم دادند
من اگر كامروا گشتم و خوشدل چه عجب
مستحق بودم و اينها به زكاتم دادند
هاتف آن روز به من مژده اين دولت داد
كه بدان جور و جفا صبر و ثباتم دادند
اين همه شهد و شكر كز سخنم مى ريزد
اجر صبرى است كز آن شاخ نباتم دادند
همّت ((حافظ)) و انفاسِ سحرخيزان بود
كه ز بند غم ايّام نجاتم دادند
ناشناس
Germany
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
قربون صبرت برم آقا
امیرمهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
بسمه تعالی شانه

خداوند ان شاالله این موجودات خبیث رو با سردمداران خبیث تر از خودشون محشور کنه و جهنم رو از وجود نجس این ها پر کنه..

یا علی مدد
ل ب ع
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
کسی که راهش درسته همیشه بیشتربهش سختی میرسه اینم تحمل میکنیم تاظهور یوسف زهرامون انشاالله
شیعه 12 امامی
Germany
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اللهم العجل لولیک الفرج والعافیه والنصر.برای خشنودی وظهور امام زمان(علیه السلام)3 بار صلوات.اللهم صل...
سید محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
لعنت خدا بر یزیدان زمانه

باید این جمعه بیاید باید
من دگر خسته شدم از شاید.....

یا مهدی عجل علی ظهورک
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
تا كي به اهانتهاي نجس هاي وهابي ميشينيم.
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
اللهم عجل لولیک الفرج. لعنت خدا و رسول بر وهابیون
كنيز آل الله
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
الا لعنت الله علي القوم الظالمين من الان الي قيام يوم الدين

لعنت خدا بر هرچي سلفي و تكفيري
رضا
United States of America
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
السلام علی قلب مهدی الصبور...آجرک الله یا صاحب الزمان(عج) آجرک الله یا اباعبدالله الحسین(ع)
براق
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
جدی من دیگه طاقت ندارم باید بریم کاری کنیم نمیشه که ما اینجا بشینیم نظر بدیم و خانوم اونجا زجر بکشند خدایا به من روزی بده انتقام گرفتن از این حروم زاده ها رو با قائم آل محمد.
خدیجه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
آجرک الله یاصاحب الزمان.عج. خدایا غفلت مارو ببخش.
انتظار
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
الغوث الغوث الغوث،
الدرکنی الدرکنی الدرکنی
العجل العجل العجل
الساعه الساعه الساعه
یا صاحب الزمان......
سئا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
اللهم عجل لوليك الفرج.
فقط با اين ياد خودم رو آروم نگه ميدارم.
ل ب ع
فضه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
یا امام حسین! شرمنده ام. من زنده ام و چنین اتفاقی افتاده.

ایکاش مرد بودم و میتونستم دفاع کنم.
اونوقت نمی نشستم اینجا فقط حرف بزنم.
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
سلام. اصلا اینها ازهماقت بیس ازحدشون دارن لذت میبرن. نمیدونن اگه رهبرمون یه نگاه کنه چجور به خاک مذلت میشینن