۲۱
اختصاصی/

صدور فتوای به کنیزی درآمدن و بردگی دختران آواره سوری توسط مفتی سلفی

این شیخ سلفی فتوای خود را اینگونه توجیه می کند که دختران سوری کسی را ندارند که مخارجشان را تامین کند و از انها حمایت نماید بنابراین می توانند به عنوان کنیز به عقد مردان در آیند. وی شرط به کنیزی درآمدن را کثرت دختران و کمی مردان می داند که به تعبیر خودش در جنگ های آخر الزمان اتفاق می افتد و ادامه می دهد ما به اخر الزمان رسیده ایم.
صدور فتوای به کنیزی درآمدن و بردگی دختران آواره سوری توسط مفتی سلفی
کد خبر: ۶۴۸۸۵
۱۰:۴۰ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، آنچنان که از ظواهر امر پیداست بحران سوریه اشتهای برخی از مفتی هایی که قبلا هیچ سخنی از آنها شنیده نشده را باز کرده است و اقدام به صدور فتواهایی عجیب می کنند که خود آن را شرعی هم می دانند.جالب اینجاست که اخیرا بیشتر این فتواها در مورد اتفاقات فعلی در سوریه و نوعی بهره برداری برای کسب شهرت، غنیمت شمردن فرصت برای جذب هر چه بیشتر جوانان به افراط گرایی و سپس تروریسم صوررت می گیرد.

یاسر عجلونی مفتی سلفی اردنی یکی از این افراد است، کسی که گویا باور کرده پادشاه اردن پدر موعود آخر الزمان است و قدس و جهان را آزاد خواهد کرد.عجلونی به نیابت ازعلمای شام و سوریه فتوا داده که دختران سوری می توانند به عنوان کنیز و برده به عقد مردانی که خواهان این امر هستند در آیند، وی سپس چند حدیث در این مورد از برخی منابع ذکر کرده است.

این شیخ سلفی فتوای خود را اینگونه توجیه می کند که دختران سوری کسی را ندارند که مخارجشان را تامین کند و از انها حمایت نماید بنابراین می توانند به عنوان کنیز به عقد مردان در آیند. وی شرط به کنیزی درآمدن را کثرت دختران و کمی مردان می داند که به تعبیر خودش در جنگ های آخر الزمان اتفاق می افتد و ادامه می دهد ما به اخر الزمان رسیده ایم.

عجلونی سپس می گوید نیازی نیست که این عقد نزد شیخ، یا دادگاه های شرعی و ... انجام شود بلکه همین بگوید تو را به وسیله حکم "ملک الیمین"(کنیزی) به مالکیت خودم در آوردم کافی است؛ من این فتوا را به نیابت از اهل شام داده ایم و از علمای شام می خواهم آنرا به عنوان تنها راه نجات دختران آواره سوری از مصیبتهایی که گرفتارش شده اند به کار گیرند.

انتهای پیام/ ز.غ


ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۳
نظرات بینندگان
كنيز آل الله
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
پناه بر خدا از فتنه هاي آخر الزمان

اللهم عجل لوليك الفرج
اللهم عجل لوليك الفرج
اللهم عجل لوليك الفرج
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
از وهابیت بیش از این توقعی نیست
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
مرد کنیز زاده ای ما را کنیز خواند....!!؟

ویا بهتر است بگویم

مرد ( خبیث زاده ای ) ما را کنیز خواند..!؟
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
از حروم زاده های وهابی انتظاری جز این نیست مشکل سکوت ماست .مراجع بایستی پیروانشان فرقه ضاله واهبیت را در زمره کفار حربی اعلام نمایند
اسد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
امان از دل صاحب زمان بااین مصیبت هابر هر شیعه ای لازم است برای سلامتی حضرت صاحب امر صدقه بدهد ودعا کند
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
خدا می داند کی میشه ماها مضطر بشیم، انگار همه چی روبراست و ما هیچ مشکلی جز مسایل اقتصادی نداریم... اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
سلام.لعنت خداوند بر وهابیت خونخوار و ستمگر..خدایا ریشه تروریستها و تکفیری ها(بازماندگان فتنه خوارج)را بخشکان.
حق كو
Qatar
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
شما بكيد در قرن جندوم زندكي مي كنيم عزيزان،أخه مانفهميديم كجاى خطيم
مسعود
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
خرس اگر در فصل سرما نخوابند وحشی تر می شوند
مراقب باشید
ابومیثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
هوسبازی وشهوت پرستی شاخ و دم نداره از مفتیهای سلفی غیر از این انتظار نداره
حسینی
United States of America
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
از رییس مذهب وهابی چه خیر دیدیم که از مریدان وچاپلوسانش ببینیم
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
برا ریشه کن شدن سلفی ها وهابی ها تکفیری ها صلوات بفرست +بزن
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
خداوند ریشه این کثافتها را بکند..... که آبروی اسلام را برده اند.....
پاکدل
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
برا تعجیل در ظهور اقا صلوات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
United States of America
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
این مرتیکه عبارت غلط میخونه فتوی دادنش چیه........اسم هر حیوانی بر این گوساله منطبق میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
به معنای واقعی احمق و کثیف هستن... کاش قدرتی بود و تو دهن کثیفشون میزد..
ناشناس
France
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
قيافه رو
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
به امید آنروز که به همراه مولایمان مهدی بر روی اجساد عربهای امل عربستانی راه برویم به استثنای شیعیان عزیزش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
خدايا منجي را برسان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
یا صاحب الزمان عجل علی ظهورک
کمیل
Taiwan (Province of China)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین