۴۴
اختصاصی/

تصاویر/ ذبح یکی از رزمندگان حزب الله به دست جبهه النصره

برخی از سایت های تابع جبهه النصره تصویر ذبح و بدن بدون سر یکی از رزمندگان حزب الله لبنان را بر روی صفحه خود قرار داده اند. در ذیل تصویر با لحنی بسیار توهین آمیز نوشته شده: لاشه علی عز الدین هزیم از صیدای لبنان. در تاریخ 24/11/2013 به دست عناصر جبهه النصره در غوطه شرقی سر بریده شد.روافض بدانند ما برای سر بریدن آنها به اینجا امده ایم، منتظر چیزی به جز بدبختی و ناراحتی نباشند، اینها به انتقام هتک حرمتها و تجاوزات آنهاست، آینده تلخ تر و مصیبت بارتر خواهد بود.
کد خبر: ۶۴۱۴۶
۱۰:۰۸ - ۰۴ آذر ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:







انتهای پیام/ ز.غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۴۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۳
نظرات بینندگان
حیدریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
این تصویر که هیچیش مشخص نیست.در ضمن دو تصویر نمیشه تصاویر!
مصطفی
Germany
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اون دنیا معلوم میشه حق با کیه...شما منتظر باشید که ما هم از منتظرانیم...
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
لعن علی عدوک یا علی ... و ... و ...
انسانيت
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
سلام برحزب الله قهرمان.شماپيروحسين(ع) هستيد وبهشت جاويدان گواراتان. اما گروه النصره پيرو يزيد وابوسفيان اند وجهنم جاويدان منتظر آنهاست.
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
خدايا به حق محمد وال محمد وبه بزرگي خودت وبه سر بريده فرزند آخرين پيامبرت كه پيامبر رحمت بود خون اين سرباز نازنين وديگر سربازان وفرماندهان جنگ سوريه رو باعث گشايش و فتح و ظفرها يبش از پيش رزمندگان اسلام در اين كشور وكشورهاي ديگر قرار بده ...به حق آيه شريفه ..امن يجيب المضطر اذا دعا ويكشف السوئ....
حجت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
ای مبارز شیعه ومخلص شهادت بر تو گرامی باد خبر شهادتت جگرم را اتش زد انشا الله به زودی انتقام تو را خواهند گرفت و ان دژخیمان وارد عذاب دوزخ خواهند شد
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
خدایا قهرت ولعنتت را بر این پست ترین موجودات نازل کن وانان را دچار خذلان وذلت ابدی فرما بی شک تو دشمن ظالمان هستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
خدا لعنت کند دشمنان اسلام را
اللهم عجل لولیک الفرج
خليل
-
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
شهادت آرزوي هر شيعه است با شهادت ما را نترسانيد . ولي واي بر كافران از عذاب جهنم و خشم شيعه ، بشارت مي دهم كه خيلي سخت خواهد بود.
رضا
Poland
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
تسلیت میگم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ...........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اقا اشتباه منفی زدم ببخشین
ناشناس
Germany
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
اللهم عجل عجل عجل لولیک الفرج. بحق فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها و سرالمستدع فیها.
فلاح
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
ماشاا...حرب ا...
جعفر
-
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
ماشیعیان درس آزادگی،شهادت وشهامت را ازمولایمان علی(ع) به ارث برده ایم وشهادت برای ماسعادت است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
حشر محبان علی با علی حشر محبان ... با ...
سید دوستدار ولایت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
در یکی دو هفته اخیر این شاید دهمین بار بود که نظر بنده رو منتشر نکردین ، نمیدونم شاید لیاقت کسایی که نظرشون در سایت شما درج میشه بیشتر از یک کارشناس ارشد و دانشجوی دوره دکتری حقوق هست ؟

اللهم عجل لولیک الفرج . . . . .
سید دوستدار ولایت
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
چرا همین هم که درج کردی سانسور کردی ؟ مگر در انتهای همین کامنت نگفته بودم که فقط به صورت خصوصی برای خودتون فرستادم ؟

واقعا که . . . . .
مصطفی
Taiwan (Province of China)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
جانم فدای زهرا(س)
شیعه = غیرت=شهادت
ناشناس
Germany
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
ببخشید منفی اشتباه شد
طیب
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
این تکفیریهای ملعون بریدن سر را از اجداد نجس خود به ارث برده اند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
شهادت گوارا يت باد
شهاب
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
شهادتت مبارک ای محب اهل بیت ع .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
بی دینهای روانی این افسار گسخته های کودک کش و جنایتکار را باید افسار زد
فکرنکنم هیچ تیمارستانی این آدم کشهای عقده ای بیسواد عقب مانده را بپذیرد
درود خدا بر شیرمردان حزب الله
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
ما هم با شما همین کار را می کنیم .
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
نزدیک است ان روز که آقا بیاد و انتقام سر بریده کربلا و شیعیان رو از شما یزید زاده ها بګیرد
كاظم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
درود به شرفت شیر بچه حزب الله
به اربابت حسین علیه السلام اقتدا کردی
نعم المقتدا و نعم المقتدی !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
پیکر مطهر این شهید بعد از شهادت بدست این بزدلان افتاده است .. لبیک یا حسین
صمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
شيعه هميشه مردانه جنگيده است و تاكنون هيچ اسيري را نكشته
زنی از نسل علی علیه السلام
United States of America
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اونی ک منفی میده کاش میفهمیدی شیعه یا روافض برا همین چیز لحظه شماری میکنه و مثل مولاش حیدر کرار از مرگ در بستر ناراحته جانم بند بند تنم فدای مولایم امیرالمومنین حیدر کرار و لعنت بر عمر حرامزاده چند پدره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
این چه یادداشتیه خواهر گرامی؟!
ما باید در خط ولایت و مرجعیت باشیم. تندروی عاقبت خوبی نداره.
همین برای ما کافیست که امید است این ملعونها که به کشتن شیعیان افتخار می کنند به زودی بدست آقا صاحب زمان و یارانشان مجازات شوند. اونی هم که عمدا منفی میده یکی از همونهاست.
مرید اهل بیت
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
امام خمینی
کسی که سبب تفرقه بین شیعه و سنی شود مسلمان نیست

لطفا به عقایید هم احترام بگذارد
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
دانی که چرا چوب شود قسمت آتش ؟
بی حرمتیش بر لبو دندان حسین است
ان شاءالله خدا بحق عمه سادات زینب کبری نسل وهابیت را ریشه کن بگرداند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
مرگ براسراییل.خایا به حق یوسف زهرا ریشه ظالم مخصوصایهودبرکن که همش زیرسرآنهاست
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
شیعه از شهادت به دست یزیدیان زمان وشمر ها وخولی ها وعمر سعد ملعون ترس ندارد فقط به یقین ما افزوده می شود که ما بر حقیم وبدست خوارج وبنی امیه زمان به شهادت می رسیم
بهنام باقرزاده
Germany
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
خدایا به حق حسین ظهورآقارانزدیک کن تاخودش جواب اینهارابدهد
ناشناس
France
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
خدا کی مهدی(عج) میاد
فرشاد رضایی
United States of America
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
دشمن و وهابیا بدونن که با این کارنمیتونن جوان های شیعه ایران و بترسونن ما بی صبرانه منتظر اذن رهبر عزیزمون هستیم تا این حرومزاده ها را به کیفرشون برسونیم . مامنتظران شهادتیم
یا صمصام منتقم
Netherlands (Kingdom of the)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم ب حق زینب(س) والعن اعداهم اجمعین منل اولین والاخرین
شهاب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
آماده ایم تا با فرمان سید و مولایمان کار شما را یکسره کنیم
دستانمان بر روی ماشه ها است تا اتش بار آنرا یک بار دیگر بر روی شما از خدا بی خبران به خواب فرو رفته نمایان کنیم
منتظر باشی که ما هم منتظریم
ولی
Singapore
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
سلام بر تو ای فرزند حسین بی سر ای فرزند فاطمه ی زهرا ای مدافع خیمیه ی زینب کبری
سلام بر تو ای کشته ی راه خدا
سلام بر تو و شهادت گوارایت
ای شهید حزب الله
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
خدا لعنت کند دشمنان اسلام را
اللهم عجل لولیک الفرج
ضد تکفیریان شیطان صفت
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
فقط دستمون به شما یهودیان امت برسه ان شاالله............
سرباز مخلص اقا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
به خداقسم منتظر اذن جهادم تا ثابت کنم ایرانی یعنی چی...