۰

طنین انداز شدن دعاي عرفه در كنار حرم قدسي حضرت رقيه (سلام الله علیها)

يكي از جلوه هاي زيباي اين آيين روح بخش، حضور گسترده و پرشور خانواده هاي كاركنان ايراني نهادهاي مختلف در كشورهاي سوريه و لبنان به همراه شيعيان سوري بود. حضور پر تعداد شيفتگان ائمه اطهار (علیهم السلام) با دل هاي مالامال از پاكي در شرايطي كه شهر دمشق اين روزها شاهد حمله خمپاره اي تروريست هاي تكفيري است، به اين آيين معنوي رنگ و بويي عارفانه بخشيده بود.
کد خبر: ۶۲۴۷۱
۲۳:۲۸ - ۲۳ مهر ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:
 
به گزارش «شیعه نیوز»، همزمان با نهم ذي الحجه ترنم دعاي عرفه با حضور گسترده و پرشور ايرانيان عاشق در فضايي سرشار از معنويت در كنار حرم قدسي حضرت رقيه (سلام الله علیها) در دمشق زمزمه شد.  
 
 در اين آيين روحاني و سرشار از صميميت صدها نفر از ايرانيان مقيم سوريه و كارمندان سازمان ها و نهادهاي مختلف از جمله اعضاي سفارت جمهوري اسلامي ايران در دمشق و بيروت همنوا با سرور و سالار شهيدان حضرت امام حسين(علیه السلام) با صيقل دادن دل و جان خود دعاي عرفه را در كنار حرم حضرت رقيه (سلام الله علیها) طنين انداز كردند.
 
عاشقان و دلدادگان حضرت حق كه براي حضور در آيين دعاي عرفه در كنار مرقد مطهر عزير حسين (علیه السلام) از جاي جاي سوريه و لبنان گرد هم آمده بودند، ساعت ها به راز و نياز با معبود پرداختند. 

يكي از جلوه هاي زيباي اين آيين روح بخش، حضور گسترده و پرشور خانواده هاي كاركنان ايراني نهادهاي مختلف در كشورهاي سوريه و لبنان به همراه شيعيان سوري بود.  حضور پر تعداد شيفتگان ائمه اطهار (علیهم السلام) با دل هاي مالامال از پاكي در شرايطي كه شهر دمشق اين روزها شاهد حمله خمپاره اي تروريست هاي تكفيري است، به اين آيين معنوي رنگ و بويي عارفانه بخشيده بود. 

شركت كنندگان در آيين روحاني دعاي عرفه در جوار حرم حضرت رقيه (سلام الله علیها) پس از طلب بخشش و ابراز بندگي خالصانه به پيشگاه الهي در صف هاي به هم پيوسته و منسجم نماز جماعت مغرب و عشا را به امامت حجت الاسلام والمسلمين سيد داود بيطرف اقامه كردند.  
 
منبع:ایرنا
انتهای پیام/ ز.غ
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: