۰

تشدید تدابیر امنیتی مقابل سفارتخانه های کشورهای غربی در یمن

نيروهاي امنيتي يمن امروز يکشنبه در مقابل سفارتخانه هاي آمريکا ، انگليس ، فرانسه و آلمان که در پي هشدار آمريکا در مورد تهديد حملات القاعده در اين کشور تعطيل شدند ، در حالت آماده باش قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۹۶۴۱
۱۵:۴۲ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از باشگاه خبرنگاران، نيروهاي ويژه يمن صبح امروز مسلح و با خودروهاي زرهي مقابل اين چهار سفارتخانه و همچنين سفارتخانه هاي ديگر کشورهاي غربي که هنوز مشخص نکرده اند آيا قصد دارند پس از تعطيلات آخر هفته (جمعه و شنبه) دوباره سفارتخانه هايشان را بازکنند يا نه ، گوش به زنگ استقرار يافته اند.يک نيروي پليس به خبرگزاري فرانسه گفت پليس از پيش در حالت آماده باش قرار داشت ، اما امروز هوشياري پليس مضاعف شده است.

 به گفته ساکنان منطقه ، نيروهاي نظامي ايست هاي بازرسي که از آغاز اين هفته توسط نيروهاي امنيتي و ارتش در مسيرهاي اصلي خيابان هاي صنعا ايجاد شده است و به ويژه مسيرهاي منتهي به سفارتخانه هاي کشورهاي غربي را به طور منظم کنترل مي کنند. پس از آن که آمريکا روز پنجشنبه در مورد احتمال حملات القاعده در ماه اوت هشدار داد و اعلام کرد قصد دارد 22 کنسولگري و سفارت خود را در کشورهاي عربي و خاورميانه تعطيل کند ، آمريکا ، انگليس ، فرانسه و آلمان امروز سفارتخانه هاي خود را در صنعا تعطيل کردند.

وزارت امور خارجه‌ آمريکا  به اتباع خود در سراسر جهان در مورد احتمال حملات القاعده به ويژه در خاورميانه و شمال آفريقا هشدار داد. آمريکا همچنين در مورد اين حملات در شبه جزيره عربستان تأکيد کردپس از آمريکا ، اينترپل نيز روز گذشته از همه کشورهاي عضو اين سازمان خواست در مورد تهديد القاعده هوشيارتر باشند.آمريکا گروه القاعده در شبه جزيره عربستان را که در يمن استقرار و فعاليت دارد ، خطرناک ترين شاخه شبکه تندروي القاعده در جهان مي داند.

انتهای پیام/ ز.ح

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: