۴
اختصاصی/اعتراف دیلی تلگراف:

بازگشت نظامیان ناامید از تروریست ها به سوی ارتش سوریه

صدها مسلحی که از ارتش سوریه جدا شده بودند، بعد از یک توافق نامه ی عفو، و پس از احساس ناامیدی درعدم تحقق اهداف خود در مقابله با حکومت سوریه در حال بازگشت به صفوف ارتش این کشور هستند.صاحب نظران امر معتقدند پیروزی های ارتش سوریه و جنایات متعدد تروریست های وهابی و سلفی از دلایل ناامیدی این افراد و بازگشت دوباره ی آنهاست.
کد خبر: ۵۹۱۹۷
۱۵:۱۶ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» روزنامه ی "دیلی تلگراف" در گزارشی نوشت: صدها مسلحی که از ارتش سوریه جدا شده بودند، بعد از یک توافق نامه ی عفو، و پس از احساس ناامیدی درعدم تحقق اهداف خود در مقابله با حکومت سوریه در حال بازگشت به صفوف ارتش این کشور هستند.

در گزارش این روزنامه ی انگلیسی آمده است: خانواده های این افراد نیز به مناطق تحت سیطره حکومت باز گشته اند، و این حرکت به معنای افزایش اعتماد به حکومت فعلی است، این مسلحان پس از خلع سلاح به مناطق امن تحت نفوذ حکومت انتقال داده می شوند.

یکی ار این افراد در اظهاراتی می گوید: من دوشادوش تروریست ها می جنگیدم اما حال به دلیل این حرکتم بسیار زیان دیده ام، تروریست ها شهر مرا محاصره کرده اند و من خانواده ام را به مناطق تحت تسلط حکومت آورده ام.

دیلی تلگراف مطلب خود را اینگونه پایان می دهد: تعداد این افراد هنوز زیاد نیست زیرا بسیاری از آنها بیم این موضوع را دارند که اگر جبهة النصره و ارتش آزاد از نیت آنها برای بازگشت به ارتش آگاه شوند مورد اعدام های دسته جمعی و تصفیه ی گروهی قرار گیرند.

شاهدان عینی از چندین مورد از این اعدام های دسته جمعی سربازان سوری به دست تروریست ها پس از آگاه شدن از نیت آنها مبنی بر ترک میدان خبر داده اند. صاحب نظران امر معتقدند پیروزی های ارتش سوریه و جنایات متعدد تروریست های وهابی و سلفی از دلایل ناامیدی برخی افراد جدا شده از ارتش و بازگشت دوباره ی آنهاست.


انتهای پیام/ ز.غ
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
نظرات بینندگان
سلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اگه تروریست وهابی هستند دیگه جایی تو ارتش سوریه ندارند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
فقط باید مواظب باشن تا ستون پنجم در نیان
سلمان حدادی
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
انشاالله روز به روز زیاد تر می شوند و ریشه وهابیت و تروریست کنده خواهد شد از سوریه و از کل دنیا
بیربط
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
آقا سلمان دوستت داریم