۶۹
مسعود بحرینی

هشدار به مفتی های وهابی، در آتشی که بر افروختید خواهید سوخت !

خبر تکان دهنده ی هجوم وحشیانه ی وهابیون تکفیری به منزل علامه شیخ محمد حسن شحاته از علمای شیعه ی مصر که با تحریک مستقیم مفتی تکفیری، یوسف القرضاوی صورت پذیرفت جامعه ی جهانی و خصوصا جوامع اسلامی را دچار تألم و تأثر نمود.
کد خبر: ۵۷۶۲۹
۲۰:۰۳ - ۰۴ تير ۱۳۹۲
هشدار به مفتی های وهابی، در آتشی که بر افروختید خواهید سوخت !
 
خبر تکان دهنده ی هجوم وحشیانه ی وهابیون تکفیری به منزل علامه شیخ محمد حسن شحاته از علمای شیعه ی مصر که با تحریک مستقیم مفتی تکفیری، یوسف القرضاوی صورت پذیرفت جامعه ی جهانی و خصوصا جوامع اسلامی را دچار تألم و تأثر نمود.

این اقدام غیر انسانی بیش از پیش پرده از چهره سردمداران فرقه ضاله وهابیت برداشت و حجتی بود برای آنانیکه تردید داشتند آیا وهابیت  و اهل تسنن یک گروه هستند و تفاوتی میان آنان وجود ندارد. این اقدام وحشیانه  دشمنی وهابیت را با پیروان خاندان رسالت ثابت نمود .

پس از شهادت فجیع شیخ محمد شحاتة، شیخ الازهر با صدور بیانیه ای ضمن محکوم نمودن این اقدام خواستار توقف جنگ فرقه ای میان مسلمانان شد که این نکته مثبت در کارنامه الازهر ثبت خواهد شد .  این اقدام الازهر هرچند حرکت مناسبی بود اما قطعا کافی نمیباشد چرا که مفتیان نابخردی همچون حسان و قرضاوی که آتش این قبیل جنایات را بر افروختند نیز میبایست از سوی ازهر و علمای آن محکوم و مطرود گردند.
محمد مرسی رئیس جمهور اخوانی مصر نیز با انتشار بیانیه ای ضمن محکومیت این اقدام سعی نمود وضعیت کشور را آرام نموده و چهره مخدوش خود را نزد جامعه جهانی و خصوصا جهان اسلام کمی ترمیم نماید . ولیکن نمی توان تحریکات ضد شیعی برخی از  علمای اخوان المسلمین را در روی دادن این  چنین جنایاتی انکار نمود.
 
علمای اخوان المسلمین پس از به قدرت رسیدن نشان دادند تفکرات طالبانی و متمایل به وهابیت داشته وحتی حرمت نان و نمکی که  درطول سال های حکومت رژیم مبارک بر مصر از سر سفره شیعیان تناول کردند را نیز نگه نداشتند. این در حالی است که روابط ایران و مصر پس از ترور انور سادات توسط یکی از این جماعت و حمایت ایران از اخوان المسلمین به تیرگی گروید.

انتشار خبر شهادت شیخ حسن شحاته واکنش شدید بزرگان شیعه در اقصی نقاط جهان را به همراه داشت مراجع تقلید قم و نجف و اساتید برجسته ی حوزه با صدور بیانه هایی این اقدام را به شدت محکوم نموده و از مجامع  حقوق بشر خواستند تا نسبت به نسل کشی شیعیان توسط گروهک تروریستی وهابیت در منطقه اقدامات حقوقی را دنبال نمایند و علمای تکفیری که فتوای قتل شیعیان صادر نموده اند به عنوان سردمداران جنایت علیه بشریت در دادگاه های بین المللی  احضار و  برابر قانون با آنان برخورد شود .

از سویی دیگر در حالیکه که شبکه های مختلف خبری خارجی جنایت علیه عالم شیعی مصری را پوشش خبری دادند رسانه ی ملی خفقان اختیار نمود؛ این در حالیست که این رسانه به عنوان تنها رسانه ی رسمی بزرگترین کشور شیعه می بایست اولین پوشش دهنده ی این جنایت وحشیانه علیه یک عالم شیعه باشد .
 
ولیکن همین رسانه وقتی مسلمانان سنی مذهبی در فلسطین اشغال و اقصی نقاط جهان شهید می شود دایه ی مهربانتر از مادر میشود و چنان شیون سر میدهد که دل هر انسانی از شیوه اطلاع رسانی بدرد می آید و همراه با رسانه ملی تمامی سازمان ها و نهاد های فرهنگی بسیج میشوند و سراسر کشور را پر از تصاویرآن رویداد و جنایت میکنند .... ولی وقتی پای جنایت علیه شیعیان در پاکستان و دیگر نقاط به میان می آید یا بسیار کمرنگ یا در سکوت و ابهام از کنار آن عبور میکند !.... جناب رسانه ملی  اگر غیرت ندارند  آزاده باشید . شما فردای قیامت چگونه میتوانید جوابگوی سیاست های فاقد دیانت خویش در خصوص این سکوت ها باشید ؟!
 
و اما سخنی با برخی علمای  اهل سنت ایران خصوصا شیوخ دارالعلوم زاهدان، آقایان میبایست  یک بار برای همیشه تکلیف خود را با این گونه اعمال روشن نمایند .کسانی که در ایران از حقوق شهروند برخوردارند باید انزجار خود را از این اعمال به روشنی بیان داشته و با ارسال نامه و دیگر اقدامات عملی نهایت تلاش خود را برای عدم تکرار این جنایات به کار بندند و عملا ثابت نمایند به اصول شهروندی پایبند می باشند و هر چه را برای خو د می پسندند برای دیگران نیز می پسندند.
در پایان ضمن هشدار به شیوخ وهابی خاطرنشان میشویم  گمان نبرید در آتشی که بر افروختید کشتی نجاتی برای خود خواهید داشت یقین بدانید در صورتی که علمای شیعه اجازه دهند هیچ کجای عالم نقطه امنی برای شما و هم فکرانتان نخواهد بود .
ازخداوند  متعال میخواهیم با تعجیل در فرج مولا و مقتدایمان حضرت ولیعضر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ریشه ظلم و بی عدالتی را برای همیشه نابود نماید .
 
والسلام علی من اتبع الهدی     
مسعود بحرینی            
 
مدیر خبرگزاری شیعه نیوز    
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۹
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
لطفا منتشر کنید
پیروان ....هجوم به خانه و آتش زدن آن را خوب می دانند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
آجرك الله يا صاحب الزمان
باباعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
این حقیر برای عملیات انتحاری بر علیه سردمداران وهابیت در هر نقطه جهان آمادگی دارم اگر علمای شیعه اجازه دهند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
خیلی تکون دهنده بود... یا صاحب الزمان عجل علی ظهورک
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
شیعه نیوز دلت خوشه! ما از رسانه ملی دیگه هیچ توقعی نداریم! بذار راحت باشه!
منتظر منتقم
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
رسانه ملی ما تحت فرمان حکومت های خارج از ایران نیست.
این تاسف برانگیزه
بچه کاشان
United States
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
انشاالله یه روزی برسه جواب کاراشون رو همین جماعت عامه به مسئولان رسانه بدن
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
سلام
اگر ما هم بخواهیم آتش بزنیم، پس تفاوت ما و آنها در چیست؟!
دست آخر زید النار میشویم که امام زمانمان از ما تبری بجوید.
مگر نه اینکه حضرت او را توبیخ و برادر خود ندانست؟
شیعه منطق دارد. نکته این است که منطق خود را به کار ببندد و با ارائه آن به جامعه مکتب خود را بهتر معرفی نماید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
به نام خدا
به نظر شما ، بیخیالی دستگاه اصلاع رسانی عمومی این کشور که به کشته شده های سنی از فلسطین و جاهای دیگه اینقدر اهمیت میداد ، درسته ؟
آیا مسکوت گذاشتن شهادت یک شیعه و بوق زدن کشته شدن یک سنی ، منطق شیعی است ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
کسی نگفته شما برو آتیش بزن! حرف ما سر سکوت بیجاست! ضمنا برای غزه خوب بلدند آتیش به پا کنند! شما هم بهتره دفاع بیجا نکنی!
morteza
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
وقتی سرور و مولایشان به دختر پیامبرشان رحم نکرد به ما پیروان علی را چه کنند الله اعلم.
ظهور نزدیک است انشاالله شیعیان شمشیر زیر سر بگذارید شبهای جمعه به انتظار مولایمان
حق این سفاکهای سرباز دجال و سفیانی شمشیر امام عصر است
الله اکبر
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
ما منتظر حکم جهادی از نایبان امام عصریم تا شمه ای از ارادتمان را به امام عصر و مذهب حقه خویش و گوشه ای از اثرات عبارت "بآبي أنت و أمي" را که بر جان و دلمان نشسته است را به جهانیان نشان دهیم.
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
فلسطین اشغالی ...بله کاملا درسته اهل سنت ایران مخصوصا عبدالحمید ومسجد مکی زاهدان باید راه خودشان ومسیرشان را مشخص کنند....یاعلی
مسیح
United States
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
چه ربطی داشت؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
ز س
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
روحت شاد خوش به حالت که امیرالمونین گوشه ای از مصائبشون رو بهت نشون دادند. دیدی چه قدر صحنه آتیش گرفتن خونه وحشت داره ؟! مخصوصا اگر تو خونه زن و بچه هم باشند...آه یازهرا
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
باسلام خدمت تمام شیعیان ایران. خبرهایی از سوریه عراق مصر عربستان بحرین قطر به گوش میرسد که بردران و خواهران شیعه مارا میکشند و اذیت میکنند ایران ما سکوت کرده.در سوریه حرم حضرت زینب را خراب کردنند.علمای بزرگ اهل سنت جهان خون و ناموس شیعه را حلال دانسته ماکشوری هستیم که جلوی ابرقدرت ها کمرخم نکردیم حالا این بوناک ها ادعا میکنن.تلوزیون ما هم که سکوت کرده.این سکوت بوی خون میده متاسفم. شاید امتحان خدا و امام زمان باشه که بیدارشیم نشانه های ظهورش دشمنان امام زمان همین هاهستن که به جلسه امام حمله می کنن.جوانهای عراق و لبنان زودترازما فهمیدن داوطلبانه برای محافظت از حرم حضرت رفتند و دارند مظلومانه شهید میشند.ای خاک بر سر من و بردرانم که نظاره گر شیهد شدن دوباره خاندان اهل بیت هستیم وهمیشه افسوس دیر شدن رو بخوریم.با این شرایط تا صد سال سیاه هم امام بزرگوارمون مهدی ظهور نخواد کردبه پشتوانه ما.............
ناشناس
-
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
احسن عالی بود
دیگر مارا امیدی به اینها نیست خودمان باید بپاخیزیزم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
عزیزان، برای نیروهای حزب الله و سپاه قدس در سوریه دعا کنید، ایران مدت ها است وارد سوریه شده است، وهابی ها در سوریه شکست خورده اند و در جای دیگر زهر خود را می ریزند.
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
امام علی(ع):با صدای دوستت بیدارشو قبل از اینکه با لگد دشمنتون بیدار شوید...خوابیم خداکندتاقبل ازاینکه دیر بشه جوانان شیعه وایرانی بیدار بشند
شایان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
ای درود بر تو و بر مادر و پدرت که اینگونه زحمت تایپ کردن نظر من امثال من را کشیدی
اینان فریاد اتحدوا .اتحدوا.. گوش زمینیان که هیچ گوش افلاک را کر کرده
ولی فریاد ما اتخذوا اتخذوا است .. چرا که باید حق مان را اخذ کنیم از ظالمان عالم
سید خراسانی کجای؟؟ سید یمانی کجای؟؟ پس کی کجا اعلم جهاد بپا میکنید ؟؟؟.. بر من و ما شیعه حرام باد که در این گرمای تابستان زیر باد کولر با لیوان آب خنک در دست به دیدن اخبار شیعه کشی نگاه میکنیم و حتی برای رضای دل مهدی فاطمه (ع) یک نچ نچ نا قابل هم نمیکنم ...چرا ما اینقدر نسبت به این خبرها سر شدیم هیچ حسی نداریم شایدهم سحر شدیم
منصوری
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
متاسفان رسانه ملی این اولین بارنیست که ازقافله عقب میماندنمیدانم دست اندرکاران رسانه ملی کی ازخواب زمستانی بیدارمیشوند
آیاتاکنون خبری درمورد رزمندگان مدافع حرم عقیله بنی هاشم س پخش کردند؟ الان ساعت خواب نیست بلکه ساعت بیداری است آقای ضرغامی
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
دست های پشت پرده شیعه کشی تو ایران باید ازبین برود.یاعلی
مثلا شیعه
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
السلام علیک یا اباعبدالله.چه عرض کنم؟شاید با نشان دادن فیلم ها اختلاف بین شیعه و سنی در کشورمان بیشتر شود در کل خیلی از صدا و سیما توقعی نمی رود سکوت در مقابل کشتار مسلمانان اویغور و چچن و یقعه درانی برای کشته شدن مروه شربینی در آلمان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
این از سیاست غلط سیاسیون ماست که به خاطر اخوان المسلمین و وهابیان فلسطین و عرب خودمان را با تمام جهان درگیر سازیم خدا پدر و مادر امثال مبارک را بیامرزد که در دوران آنها نه شیعه ای کشته شد نه این سلفی ها جرات چنین کارهایی داشتند
شایان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
این همان پیشگوئی بود بعد از انتخاب شدن مرسی، سپاه پاسداران کرده بود و بیشتر سرداران سپاه از انتخاب شدن مرسی ابراز نگرانی کرده بودند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
لعنت بر هر چی وهابیه.
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
تاكي بايد سكوت كرد و نظاره گر بود
اين وهابيون وحشي و جنايت كار ته مانده هاي همان هايي هستند كه گلوي6 ماهه امامان حسين (ع) را دريدند ، در روز عاشوا نيز عده اي فقط نظاره گر بودند در حالي كه مي دانستند امام حسين (ع) نوه پيامبر رحمت است، خدايا تاكي سكوت ، منتظر امر رهبرمان و نايببر حق امام زمانمان امام خامنه اي هستيم، ما اهل كوفه نيستيم ...
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
lما اهل کوفه نیستیم علی تنهابماند...الله عجل لولیک الفرج.تعجیل وسلامتی درفرج امام زمان وسلامتی امام خامنه ای صلوات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
اهل کوفه نیستی؟ خوب، نباش.
میثم شیعه اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
این صحنه شهادت چقدر تلخ است برای ما و چقدر شیرین است برای ان شهید .
چقدر تلخ است که به خاک و خون نشستن بزرگان شیعیان در بحرین و سوریه و مصر و... را به نظاره نشسته ایم او چقدر شیرین است برای ان شهید که ثابت کرد اعتقاداتش از جانش عزیز تر است و ثابت کرد که نفسی و مالی و اهلی لک الفداء دروغ نیست به خدا قسم که هر کس از این وقایع کنونی جهان تشیع به سادگی بگذرد از کربلا و عاشورای دوران ما به سادگی گذشته و از قافله جا مانده است
لبیک یا مهدی
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
یا لثارات الحسین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
ظاهراً سياست ما عين ديانت نشده بلكه اين ديانت است كه قربانى سياست شده است!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
احسنت! احسنت! احسنت! کاش بهت دسترسی داشتم زبونت رو میبوسیدم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
تصاویرلحظه شهادت این عالم شیعه مرا یاد روز عاشورا هنگامی که وحوش هریک ضربه ای به حضرت می زدند انداخت و ندای هل من ناصر ینصرنی حضرت همچنان درتاریخ طنین انداز است.آیا لبیک گویی هست؟
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
لبیک یاحسین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
طبل تو خالی وحدت فراموش نشود . بخاطر دنیا داری مدعیان هم که شده -فراموش نشود .ببینید صدا و سیما از که فرمان میبرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
امروز باید از این ناله کرد که در تنها کشور شیعه جهان که بنوعی باید یار شیعیان مظلوم و بی پناه عالم باشد در قبال اینگونه جنایات صدایی از کسی بلند نمی شود و رسانه ملی ما هم خفقان گرفته یا صاحب الزمان بتو شکایت می کنیم
علیرضا حسنی
Germany
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
میگم این وحشی ها هنوز هم در مصر هستند ، بفرستنشون داخل سوریه اونجا بجنگند چرا چپیدن داخل کشورهای امن ، از یه عده بی دفاع انتقام میگیرن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
این وحشی های حرومزاده هر جا که شیعه مظلوم باشه هستن.
فکر می کنن با این کارا می تونن شیعه رو از بین ببرناما کور خوندن که شیعه بی صاحب نیست. شیعه بی امام نیست
اللهم عجل لولیک الفرج
سید علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
سلام
همین کارها نشان می دهد که حمله به خانۀ حضرت زهرا علیها السلام و آتش زدن آن حقیقت است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
علمای اهل سنت ساکن در ایران قدر بدانند و لطفا دنبال حق و حقوق نباشند؛ این رفتار یک دولت سنی مذهب با علمای شیعه است، تازه این مصر مثلا کشور بافرهنگ اهل سنت است.
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
بسم الله القهار
هر شيعه اي كه در معرض قتل قرار ميكيرد و يا شاهد صحنه اي است كه مي خواهند شيعه اي را بكشند بايد مانند آتشفشان حمله كند و از خود و برادران و نواميس خود دفاع كند بدانيم در وقت دفاع از نفس مومن بايد آتشقشان بود و با هر آنجه به دست ميى آيد دفاع كرد و درندكان رذل را به درك فرستاد. با مدد از نام حيدر حيدر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
برادران منطق منطق نکنید اگر خنجر به استخوان برسد چاره ای جز مقابله نیست ( ولی شاید حالا وقتش نیست ولی اگر در شهر یا کشور ما خدای نکره چنین حادثه ای رخ بدهد به نظر شما باید دست به سینه تماشا کنیم )؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
آیا فقط و فقط این قتل عام شیعه نتیجه فتواهای امثال قرضاویه !!! آیا اون آقایی که رفت مسجد زینبیه مصر و به خاطر وحدت در مسجد شیعیان در حرم زینب مصر بدون مهر نماز خوند !! شیعه رو خوار نکرد ؟!! آیا داعیه داری وحدت جز خسارت و زیان برای شیعه و جز بغض و کینه برای اهل سنت چیزی دیگه ای ارمغان داشته ؟؟؟!!!
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
این زنا زادگان از نسل فرعون و از پیروان ابوسفیان هستند
با این عمل یاد آور پیکر مطهر حضرت مسلم شد که چگونه سر از بدنش جدا کردند و فرزندانشان پیکر مطهرش را در کوچه ها می کشیدند انشاالله که شیخ حسن با حضرت مسلم محشور شود
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
اللهم عجل لولیک الفرج
فرهاد میانی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
دلم درد داره از ملومیت شیعه در دنیا (مصر-افغانستان- پاکستان - عراق - سوریه - ترکیه و...)
این یک حرکت نامیمونی هستش که با فتوای علما جاهل و دیوانه عربستان و سلفیون خودخواه ومغرور شروع شده و در تمام کشورهای اسلامی در حال گسترش هستش . من در زاهدان زندگی می کنم امسال این افراد جاهل ونادان با ریش های بزرگ و پاچه شلوار تا زانو زیاد می بینم شرایط استان ما نیز مانند همین کشورها می باشد اگر اسم شیعه را بگیری نفرت دارند و آرزوی جهاد علیه شیعه و کشتن جوانان و کودکان شیعه را دارن و.... تصویر شهادت مظلومانه علامه حسن شحا ته ناراحت شدم وگریه کردم امیدوارم که خون این شهید ایمن مکتب اهل بیت در مصر باشد ودر آخر با زمزمه شهید بدرالدین الحوثی در آخرین لحظات شهادت مطلبم را به پایان می رسانم وسيعلم الذين ظلموا أي منقلب ينقلبون
شایان
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
بسم رب المهدی(عج)
دوستان.. عزیزان.. غیرتمندان.. آزادگان... عدالت خواهان....ای شیعیان علی (ع)
آیا نشنیده اید.....
تحقق فرج قائم آل محمد (ص)
در
قیام است
نه در قعود
نه تنها در دعای فرج
آیا کسی جهاد را برایمان تعریف کرده؟؟
آیا جنود شیطان در جهادشان استوارتر از حق خواهان جهان نیستند؟
آنها درمقابل مهدی خواهان جهان جهاد باطلشان را از زمان ثقیفه شروع کردند
شما کی میخواهید جهاد کنید؟
از خق سخن گفتن آسان است ولی از حق دفاع کردن جهاد میخواهد ... غیرت میخواهد آن هم از نوع حیدری
م.محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
کل رایة ترفع قبل قیام القائم(علیه السلام)فصاحبها طاغوت یعبد من دون الله عزوجل.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
هر کس قبل از مهدی به هر عنوانی قیام کند و انقلاب کند طاغوت است.
بچه کاشان
France
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
این بهار عربی هم قلب مارا خزان کرد
کسانی که پیرو سقیفه اند کی سراز بهار در می آورند
واقعا چه بهاری و بیداری؛ اگه بیداری اینه چه بسا خفتن شون بهتر بود
منتظر
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
شبکه های ایران فقط شده سرگرمی برای مردم،دفاع کردن ازدین حق تشیع نوعی برهم زدن وحدت حساب میشه.(الهم عجل الولیک الفرج)
وثوق
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
خدا لعنتشون کنه .اللهم العن اول ظالم حق محمد و آل محمد. اللهم عجل لولیک الفرج بحق حضرت زینب.س.
احسان
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
آقا مجتبی این طور هم نیست.کجا علمای اهل سنت خون وناموس شیعه رو حلال دانسته اند.اون ها وهابی هستن با اهل سنت قاطی نکنید.
علي رحماني از افغانستان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
بسم الله مجرئها ومرسها
السلام عليك يا اباصالح المهدي(عج)
خوشحال هستيم ومي باشيم كه مهدي مي آيد وبه جنايات اين تكفيري ها وسلفي هاي نامرد را خواهد گرفت.به همه شما دشمنان تشيع هشدار مي دهيم كه بزودي جواب اين ظلم ها را خواهيد ديد.همانگونه كه خداوند فرمود مجازات ظالمين در همين دنيا داده خواهد شد.
به اميد ديدار روي منتقم خون فاطمه
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
یا الله

یا محمد رسول الله

یا علی ولی الله

تمام چیزی هایی که برشما گذشت بر پیروانت میگذرد از سر بریدن تا آتش زدن خانه.
شهادت در راه شیعه حقه بس ولی نعمتی است از سوی خدا
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
من که میگم کاری نکنیم ممکنه به شعار وحدت لطمه بخوره
هدا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
خدایا به داد شیعه برس.الان بیش از هر چیز باید به فکر یه راه چاره باشیم.
سکوت بیش از این جایز نیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
این شیخ شیطان صیرت وصورت باید نابود بشه
یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
این وهابیون ازخدابیخبربااین کارها روزبه روزبرعرت واقتدارشیعه وپیروان اهل بیت پیامبرمی افزایند واین حقیربامشاهده صحنه به ظاهر دلخراش قتل این عالم برجسته شیعی به یادکلام گهربارپیام رسان کربلا حضرت زینب سلام الله علیها افتادم که فرمود « ما رایت الا جمیلا » اللهم تقبل منا هذا القربان ( اللهم ان نشکوا الیک غیبه ولینا )
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
فقط میتونم بگم خدا زودتر به جولان دشمنان حضرت زهرا علیها سلام در زمین خاتمه بده
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
قطعا میسوزند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
آ جرک الله یا بقیه الله
مهدي مقدم
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
اين گونه اقدامات وهابيت ترس از شيعيان است و همين ترس هم باعث نابودي انها و مرگ جهنمي را براي انها رقم خواهد زد به همين زودي ها انشالله نابودي وهابيت را در مدينه و مكه جشن خواهيم گرفت
شیعه
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
نظر های دوستان من دل شکسته را امیدوار کرده و تحت تاثیر قرار داد. بدانید هر انسانی بخصوص مومنان اگر عالم در دین خود نباشند می شوند چماق محکمی در دست شیطان وکسی از این قاعده مستثنی نیست. دوستان دیدند چگونه شیطان کینه خود رانسبت به یک عالم شیعه توسط چماق های خود با نهایت نفرت ابراز کرد.و خطاب به یکی از دوستان اهالی صدا و سیما درگیر خیانت جهل و خواب و برخی مزدوران دشمن هستند.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
امروز شیعه عزادار این جنایات است. واقعا به جاست که پرچمهای سیاه را به نشان عزا در هر کوی و برزن بلند کنیم. یا الله به حق حضرت زینب ظهور مولایمان را برسان. خدایا لعنت کن کسانی رو که در حق خاندان رسول خدا ستم کردند و میکنند. خدایا لعنت کن تمام کسانی را که به این امر راضیند.
seyyed
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
از اطلاع رسانی ممنون موفق باشید
سیدامین
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
اتش را با اب می توان خاموش کرد نه با اتش ما شیعیان دینمان کامل است پس نیازی به زور نداری (سر را باید با پنبه برید).