۰

پادشاه بحرین "منطق فرعونی" دارد

سخنگوی ائتلاف انقلابی 14 فوریه بحرین تأکید کرد: پادشاه بحرین در برخورد با ملت این کشور از منطق فرعونی استفاده می کند.
کد خبر: ۴۳۹۹۸
۲۰:۰۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱

به گزارش «شیعه نیوز»، «عبدالرئوف شایب» سخنگوی ائتلاف انقلابی 14 فوریه بحرین اظهار داشت: تا زمانی که طغیانگران در دنیا وجود دارند و تا زمانی که نمایندگان دو جبهۀ موسی (علیه السلام) و فرعون در جهان هستند، منطق فرعون هم وجود خواهد داشت.
 
وی در ادامه با اشاره به سفر هیاتی از مخالفان بحرینی به مصر، افزود: جنجالی که پادشاه بحرین درباره این سفر به پا کرده از دو جهت قابل بررسی است؛ نخست این که او می خواهد مردم را به بهانۀ گفتگو، به پذیرش خواستۀ خود وادار کند و دوم این که با برخورد خشن و امنیتی – که همۀ وزرا و فرماندهان نظامی همواره به استفاده از آن تهدید کرده اند- این انقلاب نوپا را سرکوب نماید.
 
سخنگوی ائتلاف انقلابی 14 فوریه در ادامه تصریح کرد: طاغوت بحرین و مزدوران جیره خوار او، امتداد جبهۀ فرعونی هستند و انقلابیون بحرین، ادامه دهندگان راه موسی و عیسی (علیه السلام) و محمد (صلی الله علیه و آله) و علی و حسین (علیه السلام) در جهان کنونی به شمار می روند و نبرد و رویارویی این دو جبهه تا ابد ادامه خوهد داشت.
 
عبدالرئوف شایب با اشاره به اظهارات پادشاه بحرین که انقلابیون را "گروهی گمراه" نامیده بود، گفت: از سردمدار این رژیم جز این توقعی نمی رود. رژیم آل خلیفه که 200 سال است خود را به زور بر مردم بحرین تحمیل کرده و برای ادامه حکومت خود از همه روش های سرکوب و شکنجه و قتل و هتک حرمت استفاده کرده، و چنین رژیمی هرگز نمی تواند تعابیری همچون "متمدن" یا "اصلاح طلب" را در مورد این ملت به کار ببرد و این نمونه دیگری از منطق فرعونی این رژیم در برابر مردم است.
 
 وی در پایان تأکید کرد: انقلابیون بحرین تنها یک شعار سر می دهند و آن «هیهات منّا الذلة» است و با سر دادن این شعار، می خواهند از تسلط کامل خاندان حاکم بر سرنوشت کشور و سوق دادن آن به سوی منافع صهیونیزم و آل سعود و امپریالیزم جهانی – و در رأس آن آمریکا که در خاک بحرین پایگاه نظامی دارد – جلوگیری کنند.
 
 
منبع: AL.ALAM
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: