۰

شهادت 5 شیعه دیگر در پاکستان

کد خبر: ۴۰۲۹۱
۰۹:۱۰ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۱
شهادت 5 شیعه دیگر در پاکستان
 
به گزارش «شیعه نیوز»، در ادامه حمله گروهک‏های تروریستی سلفی و وهابی به پیروان اهل بیت (علیه السلام) در پاکستان، از شروع هفته جاری تا امروز پنج شهروند شیعه دیگر شهید و سه نفر زخمی شدند.
 
شنبه ـ 2 شهید در کراچی
 
در این روز «فراز حسین» فرزند فرید حسین در منطقه "گلبهار" شهر کراچی و «شهزاد علی» فرزند ظفر عباس در نزدیکی بازار "جونا"ی این شهر مورد حمله قرار گرفته و به شهادت رسیدند.
 
در همین روز جوان شیعه دیگری به نام «عابد حسین» در منطقه ی"انچولی" کراچی مورد حمله سپاه صحابه قرار گرفت ولی مجروح شد و جان سالم به در برد.
 
دوشنبه ـ 3 شهید در کویته
 
تروریستهای مسلح لشکر جهنگوی با حمله به یک تاکسی که از شهرک "هزاره تاون" کویته به خیابان "علمدار" می‏رفت، ۳ شهروند شهید را شهید و ۲ تن دیگر را  زخمی کردند.
 
این حمله حدود ساعت 11 صبح در خیابان "اسپینی" رخ داد و آقایان «حبیب الله» (راننده تاکسی)، «محمد علی» و «مصطفی ضامن» در این ترور به شهادت رسیدند و «علی حسن» و «عامر علی» مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
 
به نوشته سایت حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام) کویته پس از پخش خبر این ترور جوانان شیعه با تظاهرات گسترده و مسدود کردن خیابان‏ها خواهان دستگیری تروریست‏ها شدند و از دولت پاکستان خواستند که از قتل عام شیعیان این کشور جلوگیری کنند. 
منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: