۰

هشدار به زائران در عراق؛ ادکلن Lovely نخرید کشنده است!

اخیرا به زائران عتبات عراق توصیه می شود از خرید ادکلن هایی با نام تجاری Lovely خودداری کنند چرا که گفته می شود این ادکلن حاوی مواد سمی کشنده است
کد خبر: ۳۸۷۵۲
۱۷:۳۶ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از خبرنگار البرزنیوز ، تصویر یک بخشنامه از سوی روابط عمومی سازمان حج و زیارت ردر اینترنت منتشر شده که از کارگزاران خود در عراق خواسته به زائران توصیه کنند که از خرید این ادکلن خودداری کنند.


در این بخشنامه که نسخه ای از تصویر آن اکنون در اختیار البرزنیوز است آمده است:

گزارشات واصله حاکیست، تشکیلات القاعده در استان المثنی عراق نوعی ادکلن موسوم به Lovely که حاوی گاز کشنده می باشد را توزیع نموده است که فرد با استشمام آن بعد از چهار روز کشته می شود. و به این عبارت معروف است (بس شمه) یعنی فقط استشمام کن .

در ادامه این بخشنامه آمده است: به قرار مسموع 18 نفر خارجی از این طریق کشته و 32 نفر نیز در بیمارستان های عراق بستری شده اند.

این ادکلن در بازار و در مناطق پر ازدحام و دیگر شهرهای عراق به وفور موجود استو به فروش می رسد.

با توجه به اینکه احتمال خرید این ادکلن توسط زائران عتبات عالیات وجود دارد ، در جلسات توجیهی قبل از سفر موضوع را به نحو مقتضی به زائران اطلاع رسانی فرمایید.

روابط عمومی حج و زیارت استان تهران

گزارش البرز می افزاید هنوز هیچ یک از مسئولان سازمان حج و زیارت در این باره موضع رسمی اتخاذ نکرده اند اگرچه حتی اگر چنین موضوعی از سوی این سازمان به کارگزاران عتبات اعلام نشده باشد باید جانب احتیاط را رعایت و از خرید محصولات اینچنین در عراق خودداری کرد.

بررسی های خبرنگار البرز در تهران نشان می دهد ادکلنی با این برند در بازار ایران موجود و بدون هیچ گونه خطری در دسترس مصرف کنندگان است
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: