۰

نیروهای سوری 8 بمب را در دمشق خنثی کردند

همزمان با ادامه حملات مرگبار گروه‌هاي مسلح مخالف دمشق، نيروهاي امنيتي سوريه ۸ بمب را در منطقه حجرالاسود واقع در پايتخت خنثي کرده‌اند.
کد خبر: ۳۸۷۱۶
۱۲:۰۵ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، همچنين گزارش‌هاي ديگر حاکي از نبرد نيروهاي دولتي سوريه با تروريست‌ها در حومه دمشق، شهر حلب در شمال، درعا در جنوب و ديرالزور در شرق سوريه است.

شماري از تروريست‌ها در جريان درگيري‌ها در ديرالزور کشته شده و دست کم ۵ وسيله نقليه مجهز به مسلسل نيز در حومه حلب نابود شد.

از سوي ديگر، خبرنگار در سوريه گفته است که مردان مسلح که لباس نظاميان اين کشور را بر تن کرده‌اند، در حال کشتن غيرنظاميان در حلب هستند تا وجهه نيروهاي امنيتي اين کشور را مخدوش کرده و همچنين فشار خارجي روي دولت دمشق را افزايش دهند.

خبرنگار ما افزود، مردان مسلح با يونيفورم‌هاي ارتش تاکنون شمار زيادي غيرنظامي را در منطقه صلاح‌الدين شهر حلب کشته‌اند.

کشور سوريه از اواسط ماه مارس ۲۰۱۱ صحنه ناآرامي‌هايي است که در جريان آن افراد زيادي از جمله تعداد زيادي از سربازان ارتش و نيروهاي امنيتي جان خود را از دست داده‌اند.

در پي يک انفجار تروريستي در مقر اداره امنيت ملي سوريه در دمشق در هفته گذشته، ۴ مقام نظامي و امنيتي سوريه جان خود را از دست دادند.

غرب و مخالفان، دولت سوريه را به کشتار معترضان متهم مي‌کنند اما دمشق "قانون‌شکنان، خرابکاران و گروه‌هاي تروريستي مسلح" را عامل ناآرامي‌ها دانسته و تاکيد کرد که اين ناآرامي‌ها از خارج طراحي و هدايت مي‌شوند.

منبع : پرس تی وی
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: