۲۵

عکس/ خواندن نماز، حتی در خیابانهای نیویورک

کد خبر: ۳۸۵۵۶
۱۰:۲۳ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:


برچسب‌ها: عکس نماز نیویورک
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۶
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پس مهرش کو؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
کفپوش پیاده رو سنگه. مهر لازم نداره.
باقر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
بازم اهل تسنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
پ ن پ شیعه!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
کفپوش پیاده رو سنگه. مهر لازم نداره. حلا شما از کجا فهمیدی طرف از اهل تسنن است من نمیدونم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
ایران میشن بی دین - نیویورک تو خیابون نماز میخونن!
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
يعني چي كه مهرش كو ؟ يا بازم اهل سنت .
مگه همه بايد شيعه باشند تا نماز بخونند يا نمازشون قبول باشه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
بله بله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
خدل او را حفظ کند
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
نماز بي ولاي علي عبادتيست بي وضو
به منكر علي بگو نماز خود قضا کند
ناشناس
Germany
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
چذا تو مملكت امام زمان از اين خبرا نيست ؟
محب
Switzerland
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
چون اینجا تو هر کوچه پس کوچه ای مسجد پیدا میشه
ناشناس
Australia
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
سلام علیکم

من هم در کشوری غیر اسلامی زندگی می کنم و از این صحنه ها بسیار دیدم (نمونش خود این حقیر....)
این که چیزی نیست, اگر غیر از این بود بایست تعجب نمود!!! نیویورک که سهله کره مریخم باشه بایست نماز به جا آورد!

التماس دعا
سید دوستدار ولایت
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
زهی خیال باطل :
وضوی بی ولایت آب بازیست
نماز بی ولایت حقه بازیست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
زنده باد،
اين بينوا با نماز و بي نماز فرقي نميکنه، ميره ملحق ميشه به خلفا
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
احتمالا چیزی در مورد ضعفا نشنیده اید؟؟
فرياد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
نماز بی ولای او (علی بن ابیطالب)
عبادتیست بی وضو
ناشناس
Germany
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
نماز بی ولای او عبادتیست بی وضو
سيد محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
انجام چنين كاري در كنار خيابان آنهم در مملكت كفر و نفاق بازدهي زيبا خواهد داشت.
محمد رضا
Germany
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
نماز بی ولای علی( )
سیدمحمد اصلمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
خدا همیشه خداست.خداهمه جااست وادمی همه جا بنده خداست.یاعلی.
زینب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
چرا از اصل موضوع رها شدید. این عکس میگه یه مسلمان جدا از شیعه و سنی بودنش داره دینشو به رخ ملحدین یه کشور ملحد میکشه. حالا قضاوت های بی مورد چه جایی داره نمیدونم! بعدشم از کجا میدونید این آقا سنیه. اتفاقا از ریشه های سجادش ک به جای پیشونیش مربوط میشه. بیشر باید احتمال داد ک ایشون شیعه هستند و رو سنگ سجده کردن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
در این که جای خلفا در قعر جهنمه شکی نیست چون ائمه لعنشون کردن و حسابشون مشخصه ولی در قضاوت درباره ی دیگران لطفا جای خدا نشینیم.
میلاد ص ک
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
هرکس ولایت علی ندارد
با مادر خویش در میان بگذارد
((حق با علی ست))
ناشناس
Switzerland
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
لطفآ ادب داشته باش و به مادر مردم توهین نکن.