۰

وخامت وضعیت جسمانی شیخ النمر در اثر ادامه شکنجه آل‌‌سعود

خانواده شیخ نمر باقر النمر که برای دومین بار بعد از دستگیری با وی ملاقات کردند، از وخامت حال جسمانی وی در اثر اعتصاب غذا و شکنجه‌های مستمر آل سعود خبر دادند.
کد خبر: ۳۸۴۹۷
۱۶:۴۳ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

 به گزارش «شیعه نیوز» ، مسئولان امنیتی رژیم سعودی برای دومین بار به خانواده «شیخ نمر باقر النمر» از روحانیون برجسته شیعیان عربستانی اجازه دادند، با وی دیدار کنند.

خانواده شیخ نمر باقر النمر پس از ملاقات با وی بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: روحیه این روحانی برجسته با وجود ضعف بدنی که در نتیجه اعتصاب غذا و شکنجه‌های رژیم سعودی بر وی عارض شده بسیار عالی است.

این بیانیه می‌افزادید: در پشت سر شیخ نمر وی زخمی مشاهده شد که به نظر می‌رسد 9 تا 10 بخیه خورده باشد. همچنین دندان‌های پایینی این عالم برجسته درپی شکنجه افتاده است.

خانواده شیخ نمر النمر به نقل از ایشان خطاب به مردم عربستان نقل کردند که " من مقاوم و بر حرف‌ها و سخنان خود پافشاری و اصرار می‌ورزم و به هرکس جویای حال من است، سلام مرا برسانید".

در این بیانیه فاش شده که نیروهای امنیتی رژیم سعودی هر روز از شیخ نمر باقر النمر بازجویی و تحقیق به عمل می‌آورند.

خانواده این عالم برجسته تاکید کرد که حال وضعیت جسمانی شیخ نمر روز به روز رو به وخامت می‌گذارد.

در پایان این بیانیه مذکور تاکید شده است: مدت ملاقات خانواده شیخ نمر با وی چند دقیقه بیش نبود و برای هر فرد تنها دو دقیقه وقت تعیین شده بود و شکل ملاقات به گونه‌ای بود که هر فرد با حضور چند افسر اطلاعاتی می‌توانست با شیخ ملاقات کند، به جز " ام محمد"، خواهر وی که خود را بر روی شیخ انداخت و هم‌ او بود که به وجود بخیه در پشت سر شیخ مطلع شد و دریافت که دندان‌های پایینی وی در اثر شکنجه افتاده است و پیامش را به مردم رساند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: