۰

چهارمیلیون نفردر کالیفرنیا قدرت خرید مواد غذایی ندارند

بحران اقتصادی ایالت کالیفرنیای آمریکا باعث شده است بسیاری از مردم توان خرید مواد غذایی نداشته باشند.
کد خبر: ۳۷۸۸۷
۰۹:۴۸ - ۲۲ تير ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، کالیفرنیا پرجمعیت ترین ایالت آمریکا و بزرگترین اقتصاد این کشور، اکنون در آستانه تبدیل شدن به گرسنه ترین ایالت آمریکاست. گزارش مرکز تحقیقات سلامت دانشگاه کالیفرنیا در لوس آنجلس نشان می دهد یک ششم مردم کالیفرنیا به علت رکود اقتصادی بودجه کافی برای خرید مواد غذایی ندارند. بر این اساس، حدود چهار میلیون نفر از مردم کالیفرنیا قادر به خرید مواد غذایی نیستند. از آغاز رکود اقتصادی تا کنون، کالیفرنیا از نظر موارد مصادره خانه های مردم و بیکاری، رتبه اول را داشته است. روزمری پیرب یک مادر مجرد گفت برای من به عنوان یک مادر مجرد بسیار دشوار است که شکم کودکانم را سیر کنم. من با درآمد اندکی که دارم فقط می توانم اجاره خانه و قبض آب و برق را پرداخت کنم و دیگر برای خرید مواد غذایی و تامین مایحتاج کودکانم پول کافی باقی نمی ماند.

گزارش مرکز سلامت دانشگاه کالیفرنیا نشان می دهد خانواده هایی که کودک دارند و خانواده های لاتین تبار کم درآمد بیشترین آسیب را از رکود اقتصادی و سوء تغذیه دیده اند.
پیا چاپارو از محققان دانشگاه کالیفرنیا گفت میزان بیکاری در کالیفرنیا بالا رفته و درآمد قشر متوسط کاهش یافته است. همچنین بحران مسکن و مصادره خانه های مردم زندگی را دشوارتر کرده است.

این گزارش نشان می دهد موسسه های خیریه برای توزیع مواد غذایی جوابگوی خیل گرسنگان کالیفرنیا نیستند.

منبع : واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: