۱

رژیم صهیونیستی شهر توریستی در زیر مسجد الاقصی می‌سازد

رژیم اشغالگر صهیونیستی با تداوم حفاری ها در اطراف مسجد الاقصی و هتک حرمت به این مکان مقدس در حال ساخت شهری توریستی در زیر مسجد است به گونه ای که پذیرای شش میلیون گردشگر باشد.
کد خبر: ۳۶۹۵۸
۲۱:۳۲ - ۰۲ تير ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، «ابراهیم الفنی» باستان شناس فلسطینی فاش کرد هدف راهبردی رژیم صهیونیستی از حفاری های خود در در زیربنای مسجد الاقصی ساختن شهری سیاحتی است که شامل معبد هیکل سلیمان باشد و در سال 2020 پذیرای شش میلیون گردشگر خواهد بود.

ساخت معبد هیکل منتسب به سیلمان نبی نیز یکی از این روایت های تلخ تحریف شده صهیونیست ها است، تا به واسطه ساخت این معبد قوم یهود در جهان بر همه اقوام و ادیان غلبه کند و یهودیان را نسبت به دیگران به واکنش های تند وادار کنند.

دکتر الفنی گفت که فیلم مستند 15 دقیقه ای را آماده کرده است که جزئیات شهر سیاحتی یهودیان که در زیر مسجد الاقصی در حال ساخت است فاش می کند؛ وی تاکید کرد: اگرچه در ظاهر این حفاری ها برای ساخت کنیسه و اماکن مذهبی است اما در واقع ساخت و سازها برای ایجاد مکان اقتصادی و سیاحتی است تا محوطه مسجد الاقصی را به منطقه سیاحتی برای یهودیان مبدل کند.

وی افزود: حفاری های یهودیان در بخش جنوبی مسجد الاقصی به ویژه منطقه الملی المروانی و قبة الصخره ادامه دارد و جلوه های قبله گاه اول مسلمانان به سرعت برق در حال تغییر است.

الفنی با اشاره به اینکه شخص خویش از نزدیک شاهد حفاری های زیر مسجد الاقصی بوده است گفت کاملا وضعیت زیربنای مسجد الاقصی از لحاظ عملی قابل ارزیابی است به گونه ای که شالوده مسجد الاقصی به دلیل حفاری های یهودیان سست شده و هر گونه زلزله خفیفی منجر به فاجعه خواهد شد.

باستان شناس فلسطینی گفت: سکوت جوامع اسلامی و حکام آنان باعث گستاخ شدن بیشتر اسرائیل در یهودی سازی مسجد الاقصی شده و این سکوت ننگین بهترین خواسته رژیم منفور صهیونیسم است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
جا قحط بوده كه زير مسجد شهر بسازه ؟