۰

لیبرمن ممکن است به اتهام فساد و تقلب از مقام خود برکنار ‌شود

آويگدور ليبرمن، وزير خارجه رژيم اسرائيل، ممکن است به دليل اتهام تقلب و فساد از مقام خود برکنار شود.
کد خبر: ۳۶۷۱۰
۲۰:۴۳ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، وزير خارجه راست‌گراي رژيم تل‌آويو که به اتهام‌هاي گوناگون در طي سال اکنون تحت بازجويي قرار دارد، ممکن است از مقام خود برکنار و شائول موفاز، رئيس فعلي حزب کاديما به عنوان جانشين او وزير خارجه رژيم اسرائيل شود.

اين در حالي است که عليه عضو تندرو کابينه بنيامين نتانياهو، نخست وزير رژيم اسرائيل نیز بارها و بارها به اتهام‌هاي گوناگون ارتکاب تقلب و فساد کيفر خواست صادر شده است.

ليبرمن مظنون به دريافت "ميليون‌ها دلار" است که گفته مي‌شود بين سال‌هاي ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۸ يعني در زمان مناصب خود به عنوان نماينده پارلمان و عضو کابينه دريافت کرد.

يهودا وين‌اشتين، دادستان کل رژيم اسرائيل، در آوريل سال ۲۰۱۱ اعلام کرد که عليه ليبرمن به اتهام تقلب، سلب اعتماد، کلاهبرداري، پول‌شويي و آزار يک شاهد عيني کيفر خواست صادر خواهد شد.

با اين حال، اين ديپلمات ارشد رژيم اسرائيل ضمن انکار انجام هر گونه تخلف مي‌گويد انگيزه سياسي در پس تحقيقات پليس قرار دارد.

اين درحالي است علیه برخي ديگر از مقام‌هاي ارشد رژيم اسرائيل از جمله موشه کاتساف، رئيس جمهور پيشين اين رژيم و ايهود اولمرت، نخست وزير پيشين نیز به دليل فساد و رسوايي اخلاقي در سال‌هاي گذشته کيفر خواست صادر شد.

منبع : پرس تی وی به نقل از تلويزيون اسرائيل
برچسب ها: اسرائيل
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: