۲

تجمع نمازگزاران تهرانی علیه بدحجابی

در پایان نماز جمعه تهران، تجمعی مردمی در میدان انقلاب تهران در اعتراض به بد حجابی در پایتخت و حمایت از عملکرد نیروی انتظامی در این زمینه شکل گرفت.
کد خبر: ۳۶۶۲۷
۱۵:۱۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از مهر ، تجمع خود جوش مردم تهران بعد از پایان مراسم نماز جمعه در اعتراض به وضعیت بدحجابی در جامعه و کم کاری سازمانها و نهادهای فرهنگی و همچنین دفاع از اقدام نیروی انتظامی در مبارزه با بد حجابی در میدان انقلاب تهران برگزار شد.

پیشتر تشکل های دانشجویی و صنفی اعلام کرده بودند که بعد از نماز جمعه این هفته در اعتراض به بدحجابی تجمع می کنند.

نمازگزاران از مقابل در اصلی دانشگاه تهران در خیابان انقلاب راهپیمایی خود را آغاز و تجمع خود را در میدان انقلاب با شعارهای حمایت از نیروی انتظامی برگزار کردند.

تجمع کنندگان شعارهایی چون "نیروی انتظامی / علیه بد حجابی حمایتت می کنیم" ، "ای قوه قضاییه/ اقدام انقلابی" و "امنیت اخلاقی /اقدام انقلابی" سر دادند .

همچنین پارچه نوشته ای از بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم تحلیف رئیس دولت هشتم در سال ۸۰ درمیان تجمع کنندگان دیده می شد که در آن آمده بود: اجازه ندهید عدّه‏ای با تکیه به نام آزادی، منکرات و فحشا و بی‏بندوباری را در جامعه رایج کنند.

این تجمع همچنان ادامه دارد و به تعداد تجمع کنندگان افزوده می شود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
واقعا جای تاسف داره
تاکی باید شاهد ضرب وشتم دخترای مردم باشیم!
لا اکراه فی الدین
سیمین ضمیری اکبرزاده
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
"لا اکراه فی الدین" !!

هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد ...

و ما بهتر است قبل از درج آیات قرآن کریم برویم تعبیر و تفسیر آنها را بیاموزیم و بعد بیاییم و با توسل به آن آیات شریفه به حال دخترانی که واجب الهی را در کوچه پس کوچه ها ودر معرض عموم لگد مال می کنند دل و جگر بسوزانیم .