۱

حسنی مبارک مکان دفن خود را مشخص کرد

در حالی که برخی منابع از احتمال سکته مغزی رئیس جمهوری مخلوع مصر خبر داده اند، وی از زن و فرزندش خواست پس از مرگ او را در کنار نوه اش دفن کنند.
کد خبر: ۳۶۳۵۸
۰۰:۰۸ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، «سوزان ثابت» همسر حسنی مبارک در زندان طره با "علاء" به طور خصوصی دیدار کرد و برای او غذا، نوشیدنی، و لباسهای تابستانی برد.

یک منبع امنیتی مصری ضمن اعلام این مطلب  گفت: این دیدار با مجوز دادستانی انجام شده است و سوزان علاوه بر اطمینان دادن به علاء درباره وضع پدرش موضوعات دیگری را نیز مورد بحث قرار داده است.

این در حالی است که برخی هواداران حسنی مبارک با تحصن در برابر اداره امور زندانهای مصر در خیابان الجلاء خواستار انتقال مبارک از زندان طره با توجه به وخامت حال وی شدند.

از سوی دیگر یک منبع امنیتی مسئول امور زندانهای مصر گفت: گزارش تیم پزشکی حسنی مبارک از احتمال ابتلای وی به سکته مغزی خبر داده است.

این منبع بیان کرد: وضع مبارک وخیم است، زیرا ضربان قلب وی به طور منظم نمی زند و به سختی نفس می کشد و این سبب شده است که پزشکان در طول روزهای گذشته از دستگاه تنفس مصنوعی برای مدتهای طولانی استفاده کنند.

منبع فوق افزود: حسنی مبارک از روز یکشنبه گذشته که سوزان ثابت و برخی دیگر از بستگانش با وی دیدار کرده اند، به افسردگی شدید هم مبتلا شده است.

این در حالی است که برخی منابع نزدیک به حسنی مبارک اعلام کردند: وی از خانواده اش خواسته است که هنگام مرگ او را در کنار نوه اش دفن کنند.

این منابع بیان کردند: وی خطاب به همسر و فرزندش جمال گفته است اگر من مُردم، مرا در کنار محمد دفن کنید.

از سوی دیگر فرید الدیب وکیل حسنی مبارک در دیدار صبح امروز با موکلش به وی درباره انتقالش به بیمارستان نظامی اطمینان داد.

صبح امروز همچنین هایدی راسخ همسر علاء مبارک با وی در زندان دیدار کرد.

منبع: مهر
برچسب ها: مبارک مصر
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
علي
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
پيشنهاد مي‌كنم مردار را جاي دفن كنند كه بويش خلق الله را اذيت نكند!