۰

آلوده ترین و پاك‌ترين اينترنت در کشور

مروري بر ليست آلوده‌ترين استان‌هاي ارسال‌كننده بد افزارهاي اينترنتي در فروردين ماه گوياي آن است كه در اين زمينه استان مازندران در صدر قرار داشته و سمنان پاك‌ترين استان كشور به شمار مي‌رود.
کد خبر: ۳۶۳۳۹
۱۸:۰۹ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از ايسنا ، براساس بررسي‌هاي صورت گرفته در مركز مديريت امداد و هماهنگي عمليات رخدادهاي رايانه‌اي (ماهر)، فروردين ماه امسال استان مازندران آلوده‌ترين استان كشور از نظر تعداد آدرس‌هاي ارسال كننده بدافزار شناخته شد و در اين بخش رقم 599 را از آن خود كرد.

اما پس از مازندران استان تهران با تفاوتي فاحش در رده دوم جدول آلوده‌هاي اينترتنتي قرار گرفت و براي ميزان ارسال اين بدافزارها عدد 233 را از آن خود كرد. همچنين استان‌هاي بوشهر، قم و اصفهان به ترتيب رده‌هاي سوم تا پنجم آلوده‌هاي اينترنتي را به خود اختصاص دادند و همدان، هرمزگان، سيستان و بلوچستان، يزد و قزوين نيز در رده‌هاي شش تا 10 جدول آلوده‌هاي اينترنتي قرار گرفتند.

اما استان‌هاي سمنان، كهگيلويه و بوير احمد، خراسان رضوي، خوزستان و اردبيل نيز به ترتيب به عنوان پاك‌ترين استان‌هاي كشور از نظر تعداد آدرس‌هاي ارسال كننده بدافزار در فروردين ماه شناخته شدند.

اسفندماه سال گذشته نيز استان قم به عنوان آلوده‌ترين و گلستان به عنوان پاك‌ترين استان‌ها شناخته شدند و استان مازندران كه فروردين ماه به عنوان آلوده‌ترين استان شناخته شده در آخرين ماه سال 90 درصدي بسيار پايين‌تر داشته و يازدهمين استان آلوده كشور بوده است.

استان گلستان هم اسفند ماه سال گذشته به عنوان پاك‌ترين استان شناخته شد و پس از آن كهگيلويه و بويراحمد و كرمانشاه قرار گرفتند. در آخرين ماه سال گذشته استان‌هاي قم، همدان، آذربايجان شرقي، تهران و اصفهان به عنوان آلوده‌ترين استان‌ها از نظر تعداد آدرس‌هاي ارسال‌كننده بدافزار معرفي شدند.
برچسب ها: اينترنت
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: