۱
جمعیت الوفاق بار دیگر هشدار داد:

ادامه شکنجه های هولناک انقلابیون بحرینی در زندان های رژیم آل خلیفه

جمعیت الوفاق الاسلامی بحرین نگرانی شدید خود را نسبت به ادامه عملیات وحشیانه شکنجه انقلابیون بحرینی دربند زندان های آل خلیفه اعلام کرد.
کد خبر: ۳۶۲۵۸
۱۰:۰۵ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از اسلام تایمز ، جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه صادره خود تاکید کرد که شمار زیادی از شکایت های به دست آمده از سوی انقلابیون بحرینی حاکی از آن است که اینان در زندان های آل خلیفه تحت بدترین و هولناکترین شکنجه ها قرار دارند.

در ادامه این بیانیه آمده است انقلابیون در زیر شکنجه ها مجبور می شوند تا دست از مواضع و ابراز عقیده و آراء خود بردارند.

در این راستا الوفاق اعلام کرد که یک جوان 22 ساله از روستای "شهرکان" که در روز هفدهم ماه می گذشته به همراه دوستش دستگیر شد، مورد شکنجه و ضرب و شتم شدید از ناحیه سر قرار گرفت و همچنین در زیر این شکنجه ها دست و پایش شکسته شد.

این جوان 22 ساله بحرینی به علت آنکه در زیر شکنجه های هولناک افسران آل خلیفه قرار گرفت در بیشتر قسمت بدنش کبودی دیده می شود همچنین در کمرش آثار حمله با چاقو و سوزانده شدن با سیگار دیده می شود.

در ادامه این خبر آمده است که جوان مذکور در پی این شکنجه های شدید به مدت 4 روز در بیمارستان " القلعه" وابسته به وزارت کشور بحرین بستری شد.

همچنین انقلابیون بحرینی بعد از دستگیر شدن توسط نظامیان آل خلیفه مجبور به دشنام دادن به برخی شخصیت ها می شوند دقیقا مانند همان اتفاقی که برای جوان 22 ساله بحرینی از روستای "شهرکان" رخ داده است.

جمعیت الوفاق خاطر نشان کرد که به وقوع پیوستن چنین حالاتی بیانگر آن است که ارتکاب به این شکنجه ها کاملا هدفمند و از پیش تعیین شده است.

این شکنجه ها در حالی به وقوع پیوست که یک پزشک زن بحرینی بعد از آنکه به دست نیروهای آل خلیفه بازداشت شد به همراه شماری دیگر از پزشکان و امدادگران تنها به اتهام کمک به مجروحان هم وطن خود مورد شدیدترین شکنجه ها قرار دادند.

شوک الکتریکی، ضرب و شتم با کابل و ممانعت از خواب از دیگر موارد شکنجه است که این روزها در زندان های آل خلیفه علیه زندانیان به کار گرفته می شود.

این پزشک زن بحرینی در ادامه اظهارات خود افزود: یک شب هنگامی که در سلول خود خواب بود، ناگهان او را به اتاقی کشاندند که چندین مرد در حال سیگار کشیدن بودند؛ آنها وی را تهدید کردند که اگر اعتراف نکند ، او را مورد آزار و اذیت قرار می دهند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
سازمان حقوق بشر هم که مرده انشاءالله