۰

تظاهرات مردم مصر علیه حكم دادگاه حسنی مبارك ادامه دارد

تهران - تظاهرات كنندگان مصری برای دومین روز متوالی در اعتراض به حكم روز گذشته دادگاه قاهره در خصوص 'حسنی مبارك' رییس جمهوری مخلوع، 'حبیب العادلی' وزیر كشور وی و معاونانش و علاء و جمال پسران حسنی مبارك به تظاهرات خود ادامه دادند.
کد خبر: ۳۶۰۷۷
۲۰:۵۸ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از ایرنا، هزاران مصری بعدازظهر یكشنبه بار دیگر به میدان التحریر در قاهره آمدند و با سردادن شعارهایی، قصاص قاتلین شهدای انقلاب مصر و عاملان فساد در این كشور را خواستار شدند.

حكم دادگاه جنایی قاهره در خصوص حسنی مبارك و دیگر سردمداران رژیم سابق مصر، خشم مردم انقلابی این كشور را كه همواره خواستار اشد مجازات آنان بودند، برانگیخت.

مهندس 'عمرو زكی' دبیركل حزب آزادی و عدالت در قاهره بر حضور اعضاء و جوانان این حزب در میدان التحریر و ادامه مشاركت در كلیه فعالیت ها و تظاهرات در میدان ها تاكید كرد.

وی با اشاره به تصمیم این حزب برای شركت اعضای خود در مراسم تحصن در میدان های قاهره، حكم روز گذشته دادگاه جنایی قاهره را اقدامی بر علیه انقلاب مصر توصیف كرد و خواستار نابودی سردمداران نظام سابق و اجرای عدالت شد.

همچنین صدها تظاهرات كننده عصر امروز با حركت به سوی شورایعالی قضایی قاهره، خواستار پاكسازی دادگستری شدند و حكم صادره در خصوص رییس جمهوری مخلوع مصر و دوستانش را محكوم كردند.

تظاهرات كنندگان شعار می دادند كه ملت خواستار پاكسازی دادگستری و اعدام رییس جمهوری مخلوع است.

از سوی دیگر احزاب و گروه های وابسته به جوانان و جنبش های اعتراضی 'التحریر' ‌‌نیز لغو انتخابات ریاست جمهوری، تشكیل شورای غیر نظامی، آزادی زندانیان، انجام محاكمه انقلابی سردمداران نظام سابق و نیز بركناری دادستان كل مصر را خواستار شدند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: