۰

برگی دیگر از جنایات آل خلیفه

جمعیت الوفاق خواستار موضع قوی جامعه جهانی درباره سیاستهای سرکوبگرانه رژیم شده و اعلام کرده است که مزدوران رژیم بحرین به سیاستهای مرگبار خود ادامه می دهند.
کد خبر: ۳۵۸۷۶
۱۲:۱۴ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از مهر، یک رسانه عربی از جنایت جدید نیروهای امنیتی رژیم بحرین که شلیک گلوله های سمی به داخل منازل با هدف مرگ ساکنان خانه است، خبر داده است.

پایگاه الوفاق در مطلبی با عنوان "شلیک مستقیم به منازل؛پلیس بحرین اینگونه مردم را می کشد" آورده است : عدسی دوربین یکی از عکاسان آدم کشی نیروهای امنیتی بحرین را ثبت کرده است.

پایگاه مذکور گزارش داد: مزدوران رژیم در منطقه عالی با گازهای سمی و کشنده به شکل مستقیم زنان و کودکان بیگناه را در منازلشان هدف قرار داده اند و موجب شهید و زخمی شدن بسیاری از آنها شدند.

این پایگاه در ادامه به بیانیه جمعیت الوفاق در این باره اشاره کرده است : جمعیت الوفاق خواستار موضع قوی جامعه جهانی درباره سیاستهای سرکوبگرانه رژیم شده و اعلام کرده است که مزدوران رژیم بحرین به سیاستهای مرگبار خود ادامه می دهند.

جمعیت الوفاق بیان کرد: شلیک مستقیم به منازل از طریق پنجره ها یا روزنه های خانه ها از سوی مزدوران نشان دهنده  سیاست قتل آشکار مردم است.

در این بیانیه آمده است : تصاویری که اخیرا گرفته شده است واقعیتی که رژیم آن را انکار می کند، برملا کرده است و این تصاویر نیات عمدی رژیم برای سرکوب مردم را نشان می دهد.

الوفاق بیان کرد: حملات به منازل با هدف قتل همه اعضای خانواده است.گازهای سمی که به طور مستقیم به خانه ها شلیک می شود موجب مرگ بسیاری به ویژه خردسالان شده است.

در این بیانیه آمده است : شلیک مستقیم گازهای سمی به منازل مردم تنها چند روز پس از بررسی پرونده بحرین در شورای حقوق بشر سازمان ملل صورت می گیرد.

شایان ذکر است که در جلسه شورای حقوق بشر بسیاری از کشورها به نقض حقوق بشر در بحرین اعتراف کردند و خواستار رعایت حقوق بشر از سوی رژیم بحرین شدند، اما رژیم آل خلیفه بدون توجه به خواست جهانی همچنان از سلاح ممنوعه استفاده می کند.
برچسب ها: آل خلیفه
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: