۵
دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین:

شاهین نجفی را به کشور بازگردانید

دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین طی مراسمی که به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، با صدور بیانیه و امضاء طوماری به پلیس اینترپل، خواستار استرداد شاهین نجفی به ایران شدند.
کد خبر: ۳۵۶۵۹
۱۰:۵۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجو از قزوین، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین با صدور بیانیه و امضای طوماری از مقامات جهانی و پلیس اینترپل خواستند شاهین نجفی، اهانت کننده به ساحت مقدس امام رضا (علیه السلام)، امام هادی (علیه السلام) و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) را به ایران اسلامی بازگردانده تا طبق قانون مجازات اسلامی محاکمه شود.
 
در این بیانیه آمده است: برادران و خواهران مسلمان! مظلومیت ائمه اطهار (علیهم السلام) ما شیعیان، معصومان و پاکدامنانی که خون آخرین پیامبر خداوند حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله) در رگ هایشان جاری شده است در 14 قرن گذشته بر کسي پوشيده نيست.
 
دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین در ادامه این بیانیه تصریح کرده اند: در طول قرن حاضر نیز دشمنان دین اسلام و کسانی که نسبت به این دین بغض دارند همواره آرام ننشسته‌اند و از روي ضعف و ناتواني جسارت‌هایی به ساحت مقدس قرآن‌کريم، پیامبر اکرم (صلی الله علیها) و ائمه اطهار (علیهم السلام) ‌کرده‌اند.
 
در این بیانیه افزوده شده است: برطبق ماده 513 قانون مجازات اسلامی، هر کس به مقدسات و یا هر یک از انبیا عظام، ائمه طاهرین (علیهم السلام) و یا حضرت صدیقه کبری (سلام الله علیها) اهانت کند، اگر مشمول حکم ساب النبی باشد، اعدام می‌شود.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: در پی اهانت های نواگر شیطان به ذوات مقدسه امام رضا (علیه السلام)، امام هادی(علیه السلام) و امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) این شخص محکوم به اعدام و مهدور الدم است.
 
ما دانشجويان دانشگاه آزاد قزوین، این حرکت خزنده دشمن را که باعث آزرده شدن ‌قلب امام زمان (عجل الله تعالی فرجه)، مقام معظم رهبري، آحاد شيعيان و محبين اهل بيت (علیهم السلام) شده است را محکوم کرده و از مواضع مراجع عظام تقليد و فتوای ارتداد وی علیه افراد توهین کننده اعلام حمایت می‌کنیم و به حامیان پشت پرده و آشکار آنان نیز گوشزد می‌کنیم که این کارها باعث تسریع زوال و سرنگونی شما می‌ شود.
 
امضاء كنندگان اين طومار بدين وسيله این عمل مذبوحانه را محکوم و خواستار بازگرداندن این شخص توسط مقامات بین الملل به ایران و تحویل به دادگاه مجازات اسلامی هستيم.
 
همچنین احضار سفیر آلمان و بازخواست از او به دلیل حمایت پليس آلمان از این شخص را توسط وزارت امور خارجه خواستاريم.

برچسب ها: شاهین نجفی
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
نظرات بینندگان
غلام حیدریون(میلاد)
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
صراط هادی؛صراط مولاست/
نقی زیبا ترین نام دنیاست/
من شیعه هستم و به امامم حساسم/
جانم فدایه هادی زهراست/
کرکس صفته؛ شیطان پرست این رابدان/
نفس کشیدن برایت دگر رویاست/
(((((حق باعلی ست)))))
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
احسن برشماغیورمران وشیعیان فداکاراهل بیت عصمت وطهارت
hadi
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
خداوند لعنت کند شاهین نجفی را که اینچنین با مقدسات ما بازی می کند
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
گند زدی شاهین گند.
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
خاک بر سرش کنن من همه شعراشا گوش داده بودم ولی خودشا خراب کرد