۲
جنجال بر سر حسینیه شیعیان ادامه دارد؛

سوء قصد به کسی که وعده 10 حسینیه در مصر را داده بود

بهاء انور مدیر مرکز حقق بشر امام علی در مصر طی یک انفجار سنگین مورد سوء قصد قرار گرفت. همچنین عمرو عبدالله هماهنگ کننده جریان جوانان شیعه مصر نیز گفت: خیلی ها او را تهدید به قتل کرده اند و در راس لیست سیاهی است که در سایت های اینترنتی مختلف منتشر شده است.
کد خبر: ۳۵۶۰۹
۰۹:۱۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، وی اعلام کرده بود که در چند روز آینده بیش از ده حسینیه را در مصر افتتاح خواهد کرد.



بهاء انور گفته بود: آزادی عقیده باید شامل همه بشود و ما در حسینیه ها، شعائر دینی را انجام می دهیم.

عمرو عبدالله هماهنگ کننده جریان جوانان شیعه مصر نیز گفت: خیلی ها او را تهدید به قتل کرده اند و در راس لیست سیاهی است که در سایت های اینترنتی مختلف منتشر شده است.

تاکنون جریان های مختلف مصر، نسبت به برپایی حسینیه شیعیان در مصر واکنش نشان داده اند که تحلیلگران معتقدند، بسیاری از این واکنش ها ناشی از فضای سنگین رسانه ای بر ضد پیروان اهل بیت است.

رسانه ها و برخی جریانات مصر در هفته های گذشته تلاش کرده اند، اینگونه القا کنند که حسینیه های شیعی، محلی برای بیان مطالب غلو آمیز، لطمه زدن و آسیب رساندن به بدن و کارهایی از این قبیل است. رسانه ها همچنین گسترش شیعه از طریق حسینیه ها را مدام در گوش مخاطبان خود تکرار کرده و از آن به عنوان یک خطر یاد می کنند.

منبع : خبرگزاری حوزه
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
محمدافغان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
كسانيكه با حسينيه سازي مخالفت وعليه آن توطئه راه مي اندازند وتهمت ميزنند وبانيان حسينيه را تهديدمي كنندباپيامبروآل پيامبر ص دشمني دارند
سلمان حدادی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
خدا لعنت کند وهابی ها را