۰

5 شهید در انفجار تروریستی دمشق سوریه

انفجار بسته‌ای منفجره‌ای که گروهک‌های مسلح در حی القابون دمشق کار گذاشتند، پنج سوری را به شهادت رساند؛ در حالی که عناصر مسلح ادعای حمله به نیروهای نظامی را دارند.
کد خبر: ۳۵۵۳۶
۱۷:۲۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، بر اثر انفجار تروریستی عصر دوشنبه، 1 خرداد ماه در محله "قابون" دمشق 5 نفر شهید و چند نفر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، این انفجار تروریستی حاصل بمب کار گذاشته شده در محله قابون از سوی گروههای تروریستی مسلح بود.

در همین حال گروه‌های تروریستی مسلح "محمد امين حداد" تاجر عتیقه را در محل کار خود در خیابان اصلی شهر دیر الزور در شرق سوریه به قتل رساندند.

منابع خبری در این شهر اعلام کردند: گروههای مسلح با ضربات متعدد چاقو وی را مجروح کردند تلاش برای مداوای وی ناکام ماند و تاجر عتیقه پیش از رسیدن به بیمارستان جان باخت.

از سوی دیگر نیروهای امنیتی شهر دیر الزور "عبد القادر النجرس" ازعناصر تروریستی شهر دیرالزور را که در حال کارگذشتن مواد منفجره در یکی از خودروهای ساکنین شهر در محله "حميديه" بود را بازداشت کردند.

در همین حال نیروهای امنیتی استان "حماه" نیز شب گذشته با یک گروه تروریستی که مرتکب قتل و اقدامات خرابکارانه در منطقه "معان" شرق این استان شده بودند درگیر شدند که بر اثر آن 4 نیروی امنیتی شهید و 4 نفر دیگر مجروح شدند؛ همچنین شماری از اعضای این گروه تروریستی نیر به هلاکت رسیدند.

گفتنی است گروههای تروریستی مسلح با حمایت تسلیحاتی برخی کشورهای عربی نظیر عربستان و قطر به صورت گسترده در مناطق مختلف سوریه عملیات های تروریستی را مرتکب شدند که بر اثر آن تا کنون صدها نفر شهید و هزاران نفر از شهروندان سوری زخمی شدند.

تلاش برخی کشورهای خارجی از جمله قطر، عربستان و رژیم صهیونیستی برای اجرای اهداف خود برای نبودن ثبات سیاسی و ناامن کردن سوریه و وقوع جنگ داخلی در سوریه ادامه دارد.

منابع آگاه معتقدند، طرح صلح کوفی عنان که با هدف توقف درگیری ها و خشونت ها از همه طرفها اجرا شد، با نقض آتش بس از طرف گروههای مسلح و تشدید عملیات‎های تروریستی از سوی آنان تاکنون موفقیت آمیز نبوده است.

منبع: ابنا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: