۲

استرالیا در پی معرفی نظام مالی اسلامی

مقامات ايالتي نيو ساوت ولز استراليا که سيدني، پايتخت اين کشور نيز در آن واقع است، معرفي نظام مالي اسلامي را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
کد خبر: ۳۵۰۸۳
۰۸:۵۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، به گفته يک مقام دولت استراليا، هياتي متشکل از کارشناسان خدمات ملي به رياست بري او فارل، فرماندار نيو ساوت ولز روز سه‌شنبه (۲۶ ارديبهشت)براي گفت‌وگو درباره موضوعات نظارتي و حقوقي با "شرکت توسعه صادرات دبي" به امارات سفر مي‌کند.

اين مقام استراليايي که خواست نامش فاش نشود به رويترز گفت: "اين هيات درباره فرصت‌هاي تجاري در نيو ساوت ولز با نگاه ويژه به سرمايه‌گذاري اسلامي گفت‌وگو خواهد کرد."

به گفته سليم فرار، مدرس حقوق در دانشگاه سيدني، تصويب قانوني درباره سرمايه‌گذاري اسلامي به دخالت دولت نيازمند است.

با اين وجود وي اظهار داشت: "دولت بسيار علاقمند و در دستيابي به يک توافق در اين زمينه به دنبال بازيگران محلي و خاورميانه با هم است."

طلال ياسين، مديرعامل "ثروت هلال" مستقر در سيدني در اين باره گفت که حمايت از نظام مالي اسلامي در جامعه تجاري دارد شکل مي‌گيرد.

وي افزود: "واضح است که بايد سرمايه‌گذاري اسلامي در استراليا تشويق شود."

مقامات معتقد هستند که استراليا با نزديکي به جنوب شرقي آسيا که سرمايه‌گذاري اسلامي در آن سريعا رو به رشد است، مي تواند در صنعت سرمايه‌گذاري اسلامي ايفای نقش کند.

منبع : پرس تی وی
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
امیر حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
اون وقت ماتوی بانکامون دنبال جذب مردم به سود و ربای بیشتریم و داعیه بانکداری اسلامی هم داریم.
ای کاش مسئولین ما هم فهم دینیشون به اندازه استرالیایی ها بود.
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
بشتابید بشتابیدnتا جوایز نقدی و غیر نقدی و کوفتی و زهر ماری وآلوده به هزار کثافت دیگر در بانکهای مملکت به اصطلاح شیعه خانه امام زمان(عج)....دیگه حالم داره از این سیستم به هم میخوره