۰
رسوایی دیگر برای مدعیان دروغین حقوق بشر رقم خورد؛

اعلام حمایت قاطع واشنگتن از رژیم آل خلیفه در کشتار مردم بیگناه بحرین!

در ادامه حمایت های پنهان غرب و در راس آن آمریکا از رژیم سرکوبگر آل خلیفه، استقبال گرم سران کاخ سفید از ولیعهد بحرین در واشنگتن بار دیگر پرده از دسیسه چینی آمریکا علیه بحرینی ها و ادعاهای دروغین آنان در حمایت از حقوق بشر برداشت و آنان را بیش از هر زمان دیگر رسوا تر کرد.
کد خبر: ۳۵۰۰۳
۱۸:۲۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، در موضعگیری هایی که بیانگر دخالت مفتضحانه و آشکارای آمریکا در حمایت از کشتار و قتل و عامل مردم بیگناه بحرین از سوی رژیم آل خلیفه است، "هیلاری کلینتون" وزیر خارجه آمریکا بر تعهده طولانی مدت آمریکا به مشارکت قوی و مستحکم با دولت و آنچه وی از آن ملت بحرین خواند، تاکید کرد.

این موضعگیری ها در دیداری که اخیرا بین "هیلاری کلینتون" وزیر خارجه آمریکا با " سلمان بن حمد آل خلیفه " ولیعهد بحرین برگزار شد، اتخاذ شد.

در این دیدار آنطوری که منابع آمریکایی اعلام کردند: تحولات منطقه و روابط دوجانبه واشنگتن و منامه مورد بررسی قرار گرفت.

اما نکته قابل توجهی که وزارتخارجه آمریکا به آن اشاره کرد،این بود که در این دیدار درباره تلاش های دائمی که دولت بحرین برای اجرای نصایح و توصیه های کمیته حقیقت یاب ( که البته گمارده آل خلیفه است)، انجام داده است نیز بحث و تبادل نظرهایی صورت گرفت!

این به گونه ای است که هر روز شمار زیادی از مردم بحرین که تنها به وضعیت بد معیشتی کشورشان اعتراض دارند و از نبود دموکراسی در کشورشان در رنج و عذاب هستند، دستگیر می شوند و این به غیر از آن است که در حمله نیروهای آل خلیفه به تظاهرات کنندگان بحرینی، هر روز شماری کشته و یا دست کم زخمی می شوند.

این موضعگیری کاملا غیر دموکراتیک و تنها از روی جانبداری محض و کورکورانه به حدی مفتضحانه بود که حتی برخی از رسانه های غربی نیز به آن اعتراض کرده و به شدت به آن واکنش نشان دادند.

در این راستا، رادیو اوستن نروژ در واکنشی به این دیدار گفت: وزارتخانه آمریکا در حالی از ولیعهد بحرین به گرمی استقبال کرد که شدت سرکوب مردمی در این کشور توسط رژیم آل خلیفه به اوج خود رسیده است؛ آن هم مردمی که با تنها با تظاهراتهای مسالمت آمیز حق و حقوق خود را می خواهند.

این منبع خبری تاکید کرد: باید گفت در کشوری که جمعیتش  حدود یک میلیون نفر است، تا به حالا حدود 80 شهروند کشته شدند و این خود دلیل قاطعی بر اقدامات جنایتکارانه آل خلیفه و همراهی خطرناک آمریکا با این رژیم سرکوبگر است.

این در حالی است که پیش از این نیز گزارش هایی دریافت شد مبنی بر حمایت مستقیم آمریکا و انگلیس از رژیم آل خلیفه، به ویژه که این دو کشور به شکل مستقیم در سرپوش نهادن بر اقدامات سرکوبگرانه و تجاوزکارانه آل خلیفه علیه مردم بیگناه این کشور چه در عرصه سیاسی و دیپلماتیک بسیار فعال هستند؛ تا به نوعی مانع از محکومیت این اقدامات آل خلیفه از سوی جامعه بین الملل بشوند.

این در حالی است که منابع آگاه اعلام کردند: آمریکا و انگلیس ، رژیم آل خلیفه را به انوع مختلف سلاح با هدف سرکوب کردن مردم، از جمله بمبمهای سمی مجهز می کنند و همچنین به عربستان چراغ سبز نشان دادند تا به بحرین نیرو اعزام کند و مردم انقلابی را به خاک و خون بکشند.

تحلیلگران غربی همچنین در تحلیل خود از دیدار گفتند: دیدار بین هیلاری کلینتون و ولیعهد بحرین، دولت آمریکا را بسیار بیشتر از رژیم آل خلیفه که تاریخش سرشار از کشتار مردم است، رسوا کرد.

چراکه سران آمریکا همیشه موضوع " حقوق بشر" را در سیاست های خارجی شان علیه کشورهایی که با  آنان همراه نیستند، به کار می گیرند.

این تحلیلگران در ادامه تاکید کردند که بی هیچ تردیدی این دیدار مفتضحانه بر اقدامات تجاوزکارانه نیروهای آل خلیفه علیه مردم بیگناه و تظاهرات کنندگان می افزاید چراکه در حقیقت اعلام حمایت قاطع  آمریکایی ها به سران آل خلیفه در کشتار مردم بیگناه بوده است.

منبع : اسلام تایمز به نقل از منابع خبری
برچسب ها: آل خلیفه بحرین
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: