۱

مرگ مشکوک یک فعال مدنی در آذربایجان

نیروهای امنیتی دولت الهام علی اف در راستای بازداشت‌ فعالان مذهبی؛ در جدیدترین اقدام یکی از شیعیان باکو را به شهادت رساندند.
کد خبر: ۳۴۸۰۰
۱۸:۴۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، دولت الهام علی اف که از سال گذشته، پروژه اسلام ستیزی را با هدایت اندیشه‌های صهیونیستی آغاز نموده است در روزهای اخیر توسط نیروهای وزارت امنیت خود، یکی از شیعیان و دینداران باکو به نام «رامین شیر محمداف»، فروشنده کتب دینی را به طرز مشکوکی به شهادت رساندند.

لازم به ذکر است وزارت امنیت آذربایجان مانع انتقال این شهید به پزشکی قانونی شده است.

براساس این گزارش این اقدام دولت آذربایجان در حالی صورت پذیرفت که از سال ۲۰۱۱ به این سو، حدود ۵۰ نفر از فعالان مذهبی را به دلایل واهی بازداشت نموده است و می‌توان اذعان داشت که به تدریج شاهد دو فاجعه «آپارتاید مذهبی» و «قتل‌های زنجیره‌ای» در آذربایجان خواهیم بود.

سکوت معنادار سازمان‌های بین المللی حقوق بشر در چنین شرایطی برای بسیاری از ناظران جهانی تامل برانگیز می‌باشد و لازم به نظر می‌رسد که سازمان‌های بین المللی و منطقه‌ای اسلامی، هر چه سریع‌تر در اعتراض به اوضاع اسفناک مسلمین در آذربایجان واکنش نشان دهند.

منبع: تابناک
برچسب ها: آذربایجان
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
بادكوبه اى
Azerbaijan
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
درست است كه بنده مخالف اين حكومت بي دين هستم اما دروغ بودن اين خبر مطمئنم حتي بعداز منتشر شدن اين خبر خانواده محترم مرحوم سريعا ان را تكذيب كردند