۴

گستاخی ولیعهد عربستان درباره ایران

وی ایران را به اشغال جزایر سه‌گانه ایرانی ابوموسی و تنب‌ها و دخالت در بحرین متهم کرد.
کد خبر: ۳۴۷۳۰
۱۴:۱۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی ، ولیعهد عربستان سعودی، به ایران هشدار داد.

شاهزاده نایف در جلسه وزرای کشور شورای همکاری خلیج فارس گفت: ما نمی‌توانیم تهدید ایران نسبت به کشورهای عرب خلیج‌فارس را تحمل کنیم.

خبرگزاری رویترز : ولیعهد عربستان افزود: هرگونه تعرض به کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، تعرض به کلیه کشورهای عضو این شورا محسوب می‌شود.

وی ایران را به اشغال جزایر سه‌گانه ایرانی ابوموسی و تنب‌ها و دخالت در بحرین متهم کرد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱
نظرات بینندگان
سید کریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
ما هم نمیتوانیم تهدید به ساحت مقدس اهل بیت را نادیده انگاریم کاری نکنید که غیرت اسلامی ایرانی منطقه را از لوث وجود منحوس وپلیدتان پاک کند
tnt جون
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
لا اله الا الله ...باز این فسیل زنده ابراز وجود کرد..بیشین بینیم بابا..تک سلولی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
برو تو حرمسرا در ریاض فعلا که خوشی
سید وحید
Canada
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
راست میگی ما اشغال کردیم .
جواب اینهمه اشغال کردن حرم اهلبیت توسط شما