۰

نامزد انتخابات سوریه ترور شد/ تروریست ها همچنان کشتار می کنند

گروهک‌های مسلح سوریه با هدف تخریب هرگونه اقدام اصلاحگرایانه در سوریه و ناکام گذاشتن هر اقدامی از جمله طرح عنان برای حل بحران، به ترور نامزدان انتخابات پارلمانی این کشور روی آوردند و یک نامزد را ترور کردند.
کد خبر: ۳۴۵۹۴
۲۳:۱۳ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، گروهک‌های مسلح در ادامه اقدامات تخریبی خود و ممانعت از حل بحران، به ترور نامزدان انتخابات پارلمانی روی آورده‌اند.

در اقدامی تروریستی جدید و هدف گرفته شدن نخبگان ملی، گروهکی مسلح امروز نامزد لیست اتحاد ملی انتخابات پارلمانی را در درعا ترور کردند.

براساس این گزارش فرد ترور شده "عبدالحمید حسن الطه" نامزد انتخابات پارلمانی در شهر جنوبی درعا است که در میدان بصری ترور شد و به شهادت رسید.

پیش از این نیز یکی دیگر از نامزدان انتخابات پارلمانی ربوده شده بود. وی محمد اسماعیل نامزد انتخابات پارلمانی سوریه در استان ادلب بود.

همچنین منابع خبری سوریه اعلام کردند: بر اثر انفجار یک بمب بدست افراد مسلح تروریست در حد فاصل شهرکهای "طیبه الامام" و "لطامنه" در استان "حماه" واقع در شمال سوریه یک نیروی امنیتی کشته شد و سه تن دیگر زخمی شدند.

یک نیروی امنیتی و یک کارمند نیز در تیراندازی مهاجمان در شهرک التوینه بالغاب در استان حماه کشته و شش تن دیگر زخمی شدند. "زاهر احمد ابو خلیل" نیز به ضرب گلوله مهاجمان مسلح در میدان بصری کشته شد.

مهاجمان مسلح یک نظامی را  نیز در حلب کشتند.

گفتنی است این ترورها با هدف بر هم زدن امنیت سوریه و نابود کردن هر راهکاری برای حل سیاسی بحران سوریه است چرا که عربستان، ترکیه و قطر با حمایت آمریکا بشدت از گروهک‌های مسلح و اقدامات آنان در سوریه حمایت می‌کنند و راهکار سیاسی برای بحران سوریه را به این دلیل که اکثریت قاطع مردم سوریه از نظام خود حمایت می‌کنند، به زیان خود می‌بینند.

منبع: ابنا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: