۱
بیانیه شدیداللحن عضو شورای عالی مجمع:

حاکمان وحشی بر خون شهیدان مظلوم، "رقص شمشیر" و "فرمول 1" برگزار می‏کنند

این داعیه‏داران دروغین خلافت و سلطنت، از اعراب جاهلی نیز پست‏تر، ارتجاعی‏تر و وحشیانه‏تر می‏اندیشند؛ و با پول نفت مردم خود، با خشونت هرچه تمام‏تر به جان همان مردم افتاده، با تشکیل جوخه‏های ترور، شبه‏نظامیان مسلح و چماقداران اجنبی، ملت مظلوم خود را سرکوب نموده و بر روی خون شهیدان مظلوم، مستانه به برگزاری "رقص شمشیر" و "جشنواره فساد" و "فرمول 1" می‏پردازند.
کد خبر: ۳۴۵۳۶
۱۸:۱۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:


به گزارش «شیعه نیوز» ، در پی جسارت رییس پلیس دوبی به «آیت الله سیستانی» و نیز جسارت وزیر امور خارجه بحرین به «آیت الله شیخ عیسی قاسم»، یک عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(علیهم السلام) با صدور بیانیه شدیداللحنی، هتک حرمت کنندگان را به عبرت از دیکتاتورهای ساقط شده فراخواند.


«آیت الله دری نجف آبادی» توهین بیشرمانه این دو مقام رسمی را از دیدگاه شرع، عقل، عرف و افکار عمومی محکوم دانست و این اظهارات نابخردانه و بیشرمانه را ورای جنایات بیشمار آنها در طول سال‏های گذشته خواند.


در بخشی از این بیانیه آمده است: «این افترائات و نسبت‏های ناروا به بزرگان اسلام معلوم می‏کند که این داعیه‏داران دروغین خلافت و سلطنت، از اعراب جاهلی نیز پست‏تر، ارتجاعی‏تر و وحشیانه‏تر می‏اندیشند؛ همانگونه که اینک با استفاده از امکانات بیت المال و منابع کشورهای اسلامی و پول نفت مردم خود، با خشونت هرچه تمام‏تر به جان همان مردم افتاده، با تشکیل جوخه‏های ترور، شبه‏نظامیان مسلح و چماقداران اجنبی، ملت مظلوم خود را سرکوب نموده و بر روی خون شهیدان مظلوم، مستانه به برگزاری "رقص شمشیر" و "جشنواره فساد" و "فرمول 1" می‏پردازند».


امام جمعه اراک، رژیم‏های جنوب خلیج فارس را نظام‏هایی جاهلی و طاغوتی شمرد و افزود: "این نظام‏ها که علیه ملت‏های خود شبکه‏های ترور ـ با نام و بی نام، شناخته‏شده یا ناشناخته ـ تشکیل می‏دهند و مزدوران داخلی و خارجی را برای جنایت علیه حقوق ملت خود اجیر کرده و مردم بی‏دفاع و مظلوم را سرکوب می‏نمایند مورد لعن خداوند و نفرین ملائکه مقرب و انبیاء و مرسلین ـ علیهم السلام ـ هستند و سرانجام، عذاب سخت الهی در انتظار آنهاست».


متن کامل بیانیه آیت الله دری نجف آبادی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

توهین به اولیا خداوند توهین به خداوند متعال و پیامبر اعظم (ص) است.

با کمال تأسف و در ادامه هتک حرمت‏های مزدوران قدرت‏های بزرگ در منطقه، بار دیگر شاهد اهانت برخی مقامات رسمی کشورهای عربی به دو شخصیت بزرگ دینی جهان اسلام ـ یعنی حضرات آیات سیستانی و عیسی قاسم ـ بودیم.

لذا لازم می‏بینم نکاتی را به اطلاع مسلمانان جهان برسانم:

1. تهمت، افترا و هتک حرمت مؤمنین و مؤمنات از بزرگ‏ترین گناهان است؛ هانگونه که ریختن خون مسلمانان بی‏گناه و آنان که خواهان آزادی و حقوق مشروع و قانونی خود هستند از اکبر کبائر و در ردیف شرک و کفر به خداوند بزرگ است. علاوه بر این، اهانت به شخصیت‏های بزرگ اسلام نشانه ضعف، نابخردی و بی‏هویتی توهین‏کنندگان نیز هست.

2. نظام‏های جاهلی و طاغوتی منطقه که علیه ملت‏های خود شبکه‏های ترور ـ با نام و بی نام، شناخته‏شده یا ناشناخته ـ تشکیل می‏دهند و مزدوران داخلی و خارجی را برای جنایت علیه حقوق ملت خود اجیر کرده و مردم بی‏دفاع و مظلوم را سرکوب می‏نمایند مورد لعن خداوند و نفرین ملائکه مقرب و انبیاء و مرسلین ـ علیهم السلام ـ هستند و سرانجام، عذاب سخت الهی در انتظار آنهاست.

3. متأسفانه رژیم آل خلیفه و حامیان جنایتکار آنها در برخی کشورهای مجاور، به جای اینکه به نصایح علماء و هشدارهای جهانیان توجه نموده و حقوق مردم را به رسمیت بشناسند، به ایجاد موج ترور و وحشت، نقض حقوق مشروع و قانونی ملت، حمله با گازهای خفه‏کننده به مردم مسالمت‏جوی بحرین و بالاخره توهین به رجال دینی، شخصیت‏های مورد احترام و خدمتگزاران ملت دست می‏زنند.

4. توهین بیشرمانه یک مقام نظامی کشور امارات متحده عربی به مرجع عالیقدر «حضرت آیت ا... العظمی حاج سید علی سیستانی مدظله العالی» و نیز اسائه ادب وزیر امور خارجه بحرین به شخصیت ممتاز «حضرت آیت ا... حاج شیخ عیسی احمد قاسم»، از دیدگاه شرع، عقل، عرف و افکار عمومی محکوم است. آن مقام اماراتی به مرجع بزرگ اسلام تهمت زده که برای صدور فتوا از آمریکا پول دریافت کرده است! و از این نابخردانه‏تر سخن بیشرمانه وزیر جنایتکار آل خلیفه به عالم بزرگ بحرینی است که وی را توصیه به داشتن تقوای الهی کرده است!! این حرکات اکنون ورای جنایات بیشمار آنها در طول سال‏های گذشته است. زیرا این تهمت‏ها، افترائات و نسبت‏های ناروا، آن هم به بزرگان اسلام از تمامی جنایات آنان رذیلانه‏تر بوده، عمق کینه و عداوت آنها با اسلام و مسلمانان را نشان می‏دهد. همچنین معلوم می‏کند که این داعیه‏داران دروغین خلافت و سلطنت، از اعراب جاهلی نیز پست‏تر، ارتجاعی‏تر و وحشیانه‏تر می‏اندیشند؛ همانگونه که اینک با استفاده از امکانات بیت المال و منابع کشورهای اسلامی و پول نفت مردم خود، با خشونت  هرچه تمام‏تر به جان همان مردم افتاده، با تشکیل جوخه‏های ترور، شبه‏نظامیان مسلح و چماقداران اجنبی، ملت مظلوم خود را سرکوب نموده و بر روی خون شهیدان مظلوم، مستانه به برگزاری "رقص شمشیر" و "جشنواره فساد" و "فرمول 1" می‏پردازند.

5. براستی کوردلانی که چنین جسارت‏هایی را روا می‏دارند اگر از سرنوشت دیکتاتورهای سرنگون شده منطقه عبرت نمی‏گیرند چه جوابی برای روز قیامت آماده کرده‏اند؟ آیا تصور می‏کنند که این قبیل رفتارها که از  تکبر و غروری توخالی سرچشمه می‏گیرد عاقبت خوبی دارد؟ و آیا فکر می‏کنند که این حرکت‏های آنها تداوم خواهد یافت و می‏توانند با تبلیغات وارونه، حقایق را دگرگون سازند و صدای مردم مظلوم و حق طلب را با گلوله خاموش کنند. خداوند متعال در قران کریم می‏فرماید: «أَلا يَظُنُّ أُولَئِكَ أَنَّهُم مَّبْعُوثُونَ ، لِيَومٍ عَظِيم» یعنی: "مگر آنان گمان نمى‏دارند كه برانگيخته خواهند شد، [در] روزى بزرگ؟" (المطففين، 4-5)

6. جای بسی تأسف و تعجب است که این گرگ‏صفتان عبرت نمی‏گیرند و از خواب غفلت بیدار نمی‏شوند. آنان بدون شک با این اعمال نام ننگین خود را در تاریخ به ثبت خواهند رساند و زشت‏ترین چهره ضد انسان و انسانیت را از خود به جا خواهند گذاشت.

خداوندا! تو خود اکبر الشاهدین هستی. بیش از این اجازه نده تا عربده‏کشان، منافقان و مزدوران آمریکا و صهیونیسم مردم بی‏پناه را به خاک و خون بکشند و بر جنازه‏های شهدا مجروحان و و مصدومان و مظلومان و زندانیان و بیگناهان، مقدسات امت اسلامی را لگوکوب نمایند. اللهم آمین یا رب العالمین.

قربانعلی دری نجف آبادی

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)

12 اردیبهشت 1391 ـ 9 جمادی الثانیه 1433


شایان ذکر است «ضاخی خلفان» رییس پلیس دوبی با حمله‏ای بی‏سابقه به آیت الله سیستانی، بدون اشاره به شهادت نزدیک به 90 شهروند بحرینی به دست پلیس بحرین و ارتش سعودی گفت: "آقای سیستانی با صدور فتوای تحریم قتل سربازان آمریکایی در عراق، این کشور را به 200 میلیون دلار فروخت. چرا [آیت الله] سیستانی فتوی تحریم قتل نیروهای پلیس بحرین را صادر نمی کند همانطور که چنین حکمی برای سربازان امریکایی صادر نمود؟ اگر ایشان تمایل داشته باشد هزینه‏اش را مثل سابق به او می‏پردازیم."


«خالد بن احمد آل خلیفة» وزیر امور خارجه بحرین نیز بدون توجه به جنایات خاندانش در قتل و نقص عضو کردن صدها بحرینی، شیخ عیسی قاسم را به رعایت تقوا و ورع الهی توصیه کرده بود. آیت الله قاسم نیز در واکنش به اظهارات وی گفته بود: "من این توصیه را می‏پذیرم و از او تشکر می‏کنم زیرا هیچکدام از ما بی‏نیاز از این توصیه نیستیم؛ اما سخن گفتن از مزدوران وارد شده از کشورهای دیگر و پرداخت پول به آنها برای اینکه مردم را سرکوب کنند و مناطق مسکونی را مملو از گازهای سمی نمایند، دور از تقوا نیست".


منبع: ابنا

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
خاک بر سرشون از قران سوزی در امریکا چرا هیچ سخنی نمیگویند