۰

زنان بحريني در معرض انواع نقض حقوق بشر

مسوول امور زنان در جمعيت وفاق ملي ـ اسلامي بحرين گفت: زنان بحريني با اشكال مختلف نقض حقوق بشر اعم از بازداشت، تهديد، قتل و شكنجه از سوي نيروهاي رژيم آل خليفه مواجه هستند.
کد خبر: ۳۴۴۷۵
۰۹:۴۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، "أحلام الخزاعي" دوشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، تصريح كرد: زنان بحريني درجريان انقلاب مردمي اين كشور، نه فقط به جوامع عربي بلكه به جوامع ديگر نشان دادند كه از آگاهي و درايت فكري، فرهنگي و سياسي بالايي برخوردار هستند و به همين دليل مي توانند در كنار مردان در فعاليت هاي سياسي مشاركت كنند.

الخزاعي با اشاره به نقش گسترده زنان در انقلاب بحرين گفت: زنان بحريني همانند طوفاني در صدد تغيير افكار داخلي و جهاني درباره قدرت ، توانايي و حضور زنان در عرصه براي ايجاد تغييرات هستند.

 مسوول امور زنان در جمعيت وفاق ملي ـ اسلامي بحرين تصريح كرد: نيروهاي رژيم آل خليفه از ارتكاب هيچ گونه تعدي به زنان خودداري نمي كنند و هيچ تفاوتي در رفتار با زنان و مردان قائل نيستند.

الخزاعي اظهار داشت: دولت بحرين ، كشور را به سوي بي قانوني و ناامني سوق مي دهد و به محض اين كه هر يك از شهروندان از نخست وزير انتقاد مي كند و بركناري وي را خواستار مي شود مورد حمله قرار مي گيرد.

وي دراين باره به سوء قصد اخير به جان " اسامه التميمي" از نمايندگان سني مجلس اين كشور اشاره كرد كه از خليفه بن سلمان نخست وزير بحرين انتقاد كرده بود.

 مسوول امور زنان در جمعيت وفاق ملي ـ اسلامي بحرين گفت: به دنبال اين انتقاد، هم به شخص التميمي حمله ور شدند و هم دارايي هاي او در معرض تاراج قرار گرفته است.

الخزاعي خاطرنشان كرد: اغلب بحريني ها اظهارات التميمي را تاييد مي كنند و همه خواهان كناره گيري دولت بحرين هستند.

وي همچنين گفت: مسوولان بحريني به تظاهر كنندگان روز شنبه (9 ارديبهشت) در منامه كه خواستار آزادي زندانيان سياسي شده بودند، حمله ور شدند، در حالي كه اين تظاهرات با اطلاع قبلي برگزار شده بود.

الخزاعي افزود: مسوولان بحريني ، منامه را خط قرمز مي دانند و اجازه نمي دهند كه مردم دراين شهر حق خود را مطالبه كنند، اين درحالي است كه همه جا ، متعلق به مردم بحرين است و دولت نبايد از برگزاري راهپيمايي هاي مسالمت آميز مردم جلوگيري كند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: