۰

دست داشتن امير قطر در قتل معمر قذافي

بر اساس اطلاعاتي كه يك كشتي جاسوسي روسيه شنود كرده امير قطر در قتل معمر قذافي ديکتاتور سابق ليبي دست داشته است.
کد خبر: ۳۴۳۸۳
۱۱:۳۷ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از العالم، "شيخ تميم بن حمد آل ثاني" وليعهد قطر در اكتبر سال گذشته تاكيد كرده بود که صدها قطري از جمله يگانهاي ويژه اين كشور در كنار انقلابيون ليبي جنگيده اند.

پس از موفقيتي كه قطر در ليبي به دست آورد كوشيد كه اين سناريو را در سوريه نيز تكرار كند؛ بنابراين افراد داوطلب به سوريه اعزام شدند، اين علاوه بر ارسال مقادير زيادي سلاح براي مخالفان سوري است كه با دستور شيخ "حمد بن خليفه" امير قطر انجام گرفته است.

بنابر اطلاعات ، تلاشهاي قطر بر ضد "قذافي" به مشاركت دوحه در كنار انقلابيون خلاصه نمي شود، بلكه آنها در قتل "معمر قذافي" نيز دخالت داشته اند و فرمانده گروه قطري ضربه نهايي را به ديكتاتور مقتول وارد كرده است نه يك جوان ۱۸ ساله آنگونه كه رسانه ها نقل كرده اند.

يكي كشتي روسي كه در درياي مديترانه حضور داشته است مكالمه فرمانده نيروهاي ويژه قطري در ليبي با "امير حمد" را ضبط كرده است كه طي آن حاكم دوحه وعده پاداش قابل توجه به قاتل دشمن سرسخت خود "معمر قذافي"داده است.

علت كينه امير قطر از "معمر قذافي" توهين ديكتاتور مقتول به وي در طي اجلاس سران كشورهاي عربي در سرت بوده است .

بر اساس مكالماتي كه كشتي جاسوسي روسي آن را شنود كرده است نيروهاي ويژه قطر در يكي از خودروهاي كارواني كه هدف بمباران قرار گرفت، اسناد مهمي از آرشيو شخصي ديكتاتور مقتول را پيدا كردند كه يكي از آنها راز حمايت "قذافي" از "نيكلا ساركوزي" رئيس جمهوري فرانسه در تبليغات انتخاباتي اش را برملا كرد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: