۰

هوگو چاوز شایعه مرگ خود را تکذیب کرد

رئیس جمهور ونزوئلا در سخنانی خطاب به مردم کشورش، شایعه مرگ خود را رد کرده و از آنها خواست تا این شایعات را "له" کنند.
کد خبر: ۳۴۳۰۸
۱۲:۳۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، تلویزویون ونزوئلا با پخش صدای "هوگو چاوز" که آثار سلامتی در آن کاملا مشخص بود شایعات مرگ رئیس جمهور این کشور را رد کرد.

چاوز در این پیام صوتی به مردم ونزوئلا گفت : شایعات را له کنید . به نظر می رسد که ما عادت کرده ایم تا با اینگونه شایعات زندگی کنیم زیرا این شایعات بخشی از جنگ روانی هستند که علیه ما آغاز شده است. این یک جنگ کثیف است.  

چاوز از تاریخ 14 آوریل ونزوئلا را به مقصد کوبا برای پشت سر گذاشتن دوره چهارم درمانی خود ترک کرده و از آن زمان تا کنون تصویر جدیدی از وی منتشر نشده از همین رو طی روزهای گذشته اخبار و شایعات زیادی درباره سلامتی وی منتشر شده اند.

برای مثال دو روز قبل آسوشیتدپرس نوشته بود : یک هفته است که مردم ونزوئلا "هوگو چاوز" را ندیده اند و فقط در این مدت صفحه توییتر چاوز پاسخگوی پیام هایی بوده که از سوی دوستداران وی به این شبکه اجتماعی ارسال شده اند.

چاوز برای درمان بیماری سرطان خود از هفته گذشه برای پشت سر گذاشتن دوره پرتو درمانی راهی کوبا شده و در این مدت هیچ خبری از وی منتشر نشده است.
 
برهمین اساس تا شب گذشته 30 پیام به صفحه توییتر چاوز ارسال شده و در پاسخ به این پیام ها شعارهایی چون "به احیای سوسیالیسم در ونزوئلا ادامه دهیم" پاسخ داده می شود و یا آنکه شعارها و نوشته هایی در تمجید از فرماندهان ارتش ونزوئلا بر روی صفحه توییتر چاوز منتشر می شود.
 
ز پیام های دیگری که بر روی صفحه توییتر چاوز منتشر شده می توان به بیانیه ای در مورد انتخابات ریاست جمهوری ماه اکتبر و اینکه چاوز پیروز حتمی این انتخابات است، اشاره کرد.
 
نکته ای که دراین میان موجب تعجب شده این است که درصفحه توییتر چاوز که هم اکنون تنها منبع خبری رئیس جمهور ونزوئلا محسوب می شود،هیچ مطلبی درباره بیماری و دوره درمان او درکوبا وجود ندارد.همین موضوع موجب نگرانی هواداران چاوز شده و شایعاتی نیز در مورد وضعیت رئیس جمهور ونزوئلا در این کشور منتشر شده است.
 
اما در پاسخ به نگرانی مردم،"دیسدوسا کابلو"رئیس مجلس ملی ونزوئلا اعلام کرد: انتظارمی رود که چاوز به زودی به ونزوئلا بازگردد. به خواست خدا در روزهای آینده چاوز مجددا درکنار ما خواهد بود. دوره درمانی او درکوبا به پایان رسیده و به زودی فرمانده به ونزوئلا بازمی گردد.
 
به گفته کابلو، هیچ تغییری در رهبری ونزوئلا حاصل نشده و چاوز همانگونه که در زمان حضور در ونزوئلا ما را رهبری می کرد هم اکنون نیز همانگونه عمل می کند.

منبع : مهر به نقل از رویترز
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: