۱

فرزند هادی الخواجه برای بار سوم بازداشت شد

زینب الخواجه فرزند هادی الخواجه عصر دیروز برای ملاقات پدر خود به بیمارستان رفت و با اصرار قصد ملاقات با پدر خود را داشت؛ اما تلاش زینب برای ملاقات با پدرش ناکام ماند و نیروهای امنیتی در خواست مصرانه او برای دیدار پدرش را با بازداشت وی پاسخ دادند.
کد خبر: ۳۴۱۶۳
۱۴:۲۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، در پی وخامت حال "عبدالهادی خواجه" فعال برجسته بحرینی زندانی که هفتاد و دو روز است در اعتصاب غذا به سر برده ، زینب الخواجه فرزند وی عصر دیروز برای ملاقات پدر خود به بیمارستان رفت و با اصرار قصد ملاقات با پدر خود را داشت؛ اما تلاش زینب برای ملاقات با پدرش ناکام ماند و نیروهای امنیتی در خواست مصرانه او  برای دیدار پدرش را با بازداشت وی پاسخ دادند.

براساس این گزارش، "محمد جشی" از وکلای بحرینی اظهارداشت: زینب خواجه عصر جمعه، 1فروردین ماه، در بیمارستان نظامی بازداشت شد.

این دومین بار است که زینب خواجه در بیمارستان نظامی , به سبب اصرار خود برای ملاقات با پدرش بازداشت می شود.

در همین حال "عبدالهادی خواجه" -که وارد هفتاد و دومین روز اعتصاب غذای خود شده است، درخواست کرده است که برای نوشتن وصیتنامه فورا با وکیلش دیدار کند.

دراین راستا "خدیجه الموسوی" همسر خواجه گفت: خواجه در تماس تلفنی تأکید کرده که دیگر حتی آب نمی نوشد.

موسوی افزود: همسرش درخواست کرد تا در سریعترین زمان ممکن با وکیلش "محمد الجشی" دیدار کند، زیرا فرصت زیادی برای نوشتن وصیتنامه اش باقی نمانده است.

همسر این فعال بحرینی درادامه افزود: همسرش تأکید کرد، از اقدامش پشیمان نیست و حتی اگر زمان به عقب بازمی گشت دوباره همین اقدام را صورت می داد.

منبع: ابنا
برچسب ها: الخواجه بحرین
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
mohsen
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
برای فرج امام عصر (عج الله فرجه)هم نوا با خواجه دعای فرج را بخوانیم