۰

واکنش مفتی مصر نسبت به محکومیت سفرش به قدس اشغالی

مفتی مصر نسبت به محکومیت سفرش به قدس اشغالی از سوی گروه‌های اسلامی و جریان‌های داخلی مصر واکنش نشان داد.
کد خبر: ۳۴۱۴۸
۰۹:۵۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، «دکتر علی جمعه» اتهامات وارده به وی مبنی بر خیانت به قضیه فلسطین به دلیل سفرش به قدس اشغالی را رد کرد.

وی طی اظهاراتی در یک کنفرانس خبری در الازهر با رد اتهامات برخی گروه‌های سیاسی مصر به خاطر سفرش به قدس و به جا آوردن نماز در مسجدالاقصی تاکید کرد که این سفر وی در راستای حمایت از ساکنان قدس بوده است.

مفتی مصر همه مسلمانان را به حمایت از فلسطینیان و ساکنان قدس به هر وسیله ممکن مادی و معنوی و تلاش برای رفع محاصره تحمیلی بر آنها و شهر قدس فراخواند.

وی اظهار داشت: سفرش به مسجدالاقصی یک سفر رسمی نبوده است بلکه صرفا یک سفر شخصی و به دور از منصب وی در دار الافتاء مصر و مجمع پژوهش‌های اسلامی در الازهر شریف بوده است.

جمعه همچنین مدعی شد که این سفر وی در حمایت از ساکنان قدس، ملت فلسطین و مسجدالاقصی و آشنایی با درد و رنج‌های ساکنان قدس بوده است.

وی همچنین تاکید کرد که از رژیم صهیونیستی برای این سفر روادید دریافت نکرده است و سفر وی با هماهنگی کامل مسئولان اردنی صورت گرفته است.

سفر مفتی مصر به قدس اشغالی با محکومیت گروه‌های اسلامی و جنبش‌های فلسطینی مواجه شده و در همین راستا حماس و جهاد اسلامی سفر وی را در راستای عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی و اقدامی مردود برشمردند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: