۰

انفجار در سوریه منجر به کشته شدن 10 نیروی امنیتی شده است

تلوزيون دولتي سوريه اعلام کرد که به دنبال انفجار يک بمب قدرتمند، دست کم ۱۰ نيروي امنيتي در منطقه القنيطره واقع در جنوب اين کشور کشته شدند.
کد خبر: ۳۴۱۳۹
۲۳:۴۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، اين انفجار توسط تروريست‌هاي مسلح يک روز بعد از اين به وقوع پيوست که سوريه و سازمان ملل توافق‌نامه‌اي را در مورد طرح کلي وظايف هيات ناظران با هدف نظارات بر آتش‌بس در اين کشور، امضا کردند. اولين گروه ناظران سازمان ملل روز يکشنبه وارد سوريه شدند.

بر پايه اين گزارش، از زمان آتش‌بس اعلام شده در هفته گذشته به ميانجي‌گري کوفي عنان، نماينده سازمان ملل و اتحاديه عرب، آرامش به بيشتر بخش‌هاي سوريه بازگشته است؛ با وجود اين، گزارش‌هايي در مورد درگيري‌هاي پراکنده در بعضي از بخش‌هاي کشور سوريه منتشر شده است. دمشق گروه‌هاي مسلح را به نقض آتش‌بس با ادامه حلمات عليه نيروهاي دولتي متهم مي‌کند.

شخصيت‌هاي مخالف که غرب از آن‌ها حمایت می‌کند، دولت سوريه ادعا مي‌کنند که ارتش تعدادي از غيرنظاميان را از زمان وقوع آتش بسي که پنج شنبه گذشته آغاز شد، کشته است.

کشور سوريه از اواسط ماه مارس سال ۲۰۱۱ ميلادي صحنه ناآرامي‌هايي است که در جريان آن افراد زيادي از جمله نيروهاي امنيتي جان خود را از دست داده‌اند.

منبع : پرس تی وی
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: