۲
رئیس شورای اسلامی درودگاه:

قبور شهدای درودگاه با لودر تخریب شدند !

رئیس شورای اسلامی درودگاه گفت: به قبور شهدای درودگاه بی‌احترامی شده و مزار شهدا با لودر تخریب شدند.
کد خبر: ۳۲۸۰۵
۰۶:۱۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، «نصرالله حسینی»، رئیس شورای اسلامی درودگاه در گفت‏وگویی اظهار داشت: بنیاد شهید استان بوشهر بدون هیچگونه هماهنگی با شورای درودگاه نسبت به تخریب گلزار شهدا اقدام کرده و موجبات نگرانی خانواده‌های شهدا را فراهم آورده است.

وی افزود: مسئولان بنیاد شهید با لودر نسبت به تخریب مزار شهدای عزیز اقدام کردند که این کار در نظام اسلامی به هیچ وجه شایسته نیست.

رئیس شورای اسلامی درودگاه خاطر نشان کرد: خانواده شهدای درودگاه علیه شورا و دهیاری شکایت کردند در حالیکه شورا هیچ اطلاعی از موضوع نداشته و زمانی که تخریب صورت گرفته ما متوجه شده‌ایم و بنیاد شهید باید پاسخگوی خانواده شهدا باشد.

حسینی افزود: وقتی به گلزار شهدا سرکشی کردیم بسیار افسوس خوردیم و این منظره دل هر انسانی را آزرده می‌کند و امیدواریم مسئولان شفاف‌سازی کنند و پاسخی به خانواده شهدا بدهند.

وی اضافه کرد: در درودگاه 14 شهید والا مقام در خاک آرمیده‌اند و باید نسبت به تکریم خانواده شهدا و حراست از قبور این عزیزان اهتمام ورزیم.

منبع: فارس
برچسب ها: بوشهر
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
سید مجتبی عسکری - دهیار دورودگاه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
با سلام و درود
به شهدای گلگون کفن پیرو تماس تلفنی که با ریاست محترم شورای اسلامی گرفته شده است مبنی بر تخریب گلزار شهدا این تهمت بزرگ به این روستا و مردم خوب و خون گرم و ولایت مدار درودگاه هرگز نمی چسپد، شهدا عزیز ما افتخار ما ارزش و قبله گاه ما هستند و اگر این کار تخریب گلزار شهدا صحت می داشت چرا هیچگونه اقدامی انجام نگرفت. موقعی که بعضی ز افراد صلاحیت و شخصیت خود را گم کرده اند به دنبال این شخصیت میگردند هر کاری و هر حرفی را هر دروغی را هر تهمتی را حاضرند مثل آب خوردن بگویند.ولی کور خوانده اند ، تخریب گلزار شهدای درودگاه دروغ محض بیش نبوده است و با برنامه ریزی از قبل تعیین شده و غرض شخصی بعضی ا افراد پست و بی شخصیتانجام گرفت که امیدوارم شهدا خودشان در همین دنیا جواب اعمال کسانی که نیت این کار را داشته باشند بدهد. آمین یا رب العالمین
با تشکر خدمتگذار شما عسکری دهیار روستای شهید پرور درودگاه
يك شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
فكر نكنم دهيار محترم جناب آقاي عسكري چنين نظري داده باشند چرا كه آن را كه عيان است چه حاجت به بيان است.