۳

غزه در خون؛ اعراب در خواب + تصاویر

رژیم‌های عربی که علیه مقاومت و سقوط بشار اسد در سوریه همکاری تمام عیاری با رژیم صهیونیستی دارند، چشمان خود را بر روی فاجعه خونین حمله جنگنده‌های اسرائیلی به نوار غزه و به خاک و خون کشیدن کودکان مظلوم بسته‌اند.
کد خبر: ۳۲۷۳۸
۱۷:۱۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در هفته جاری دست‌کم شش بار به نوار غزه حمله کردند که در اردوگاه «جبالیال» تنها  33 فلسطینی به شدت زخمی شدند که بیشتر آنها کودک هستند.

طبق آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده تاکنون 17 نفر از جمله دو کودک در این حملات جان خود را از دست داده‌اند. این حملات در حالی صورت می‌گیرد که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا چند روز پیش در نطقی در نشست آیپک تأکید کرد: امنیت اسرائیل به همان اندازه برای ما اهمیت دارد که امنیت آمریکا دارد. در واقع اوباما به شکل تمام عیار بار دیگر از رژیم صهیونیستی حمایت کرد و امروز شاهدیم که چند روز پس از این نطق غزه در خاک و خون غلتید.

رژیم‌های عربی منطقه بویژه قطر و عربستان که این روزها به شکلی تمام عیار با رژیم صهیونیستی علیه نظام سوریه و مقاومت یک‌صدا شده اند، چشمان خود را بر روی ملت مظلوم فلسطین و اعراب این سرزمین بسته‌اند.

شورای همکاری خلیج فارس در حالی تاسیس شد که یکی از اهدافش حمایت از آرمان فلسطین و مظلومیت‌های این ملت است اما تاکنون که بیش از سه دهه از عمر آن گذشته نه تنها برای یک وجب خاک اشغال شده فلسطین و حمایت از محور مقاومت یک بیانیه صادر نکرده، بالعکس با تمام بازیگری این شورا در زمین رژیم صهیونیستی است.

به خون غلطیدن کودکان فلسطینی و گریه‌های مادران مظلوم را باید لکه ننگی بر پیشانی دولت های عرب و حامیان رژیم صهیونیستی و مدعیان دموکراسی خواند.

وضعیت عمومی رژیم صهیونیستی بدلیل عدم دسترسی به اهداف از پیش تعیین شده روبه وخامت گذاشته و روند خروج و نافرمانی سربازان رژیم صهیونیستی از یگان‌های نظامی نیز بر دامنه این بحران می‌افزاید.

امروز هیچ کارشناس نظامی در دنیا تردید ندارد که نبرد رژیم غاصب صهیونیستی با مردم غزه و مبارزان حماس و جهاد اسلامی در اوج نابرابری و تفاوت عینی بین متخاصمان قرار دارد و متاسفانه در آن تمامی تعهدات حقوق بشردوستانه نادیده گرفته می‌شود. جنگی که در مسیر تکوین و بلوغ و افول خود نه به یک دوئل شباهت دارد و نه به یک نبرد و مبارزه قهرمانان اساطیری ملت‌ها ، بلکه در این جنگ، قدرت نرم تفکر انقلابی اسلام، قدرت سخت جنگ افزارهای اسرائیلی - آمریکایی را زمین گیر کرده است که در آینده شاهد این نتایج خواهیم بود.













ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نظرات بینندگان
یاس منتظر
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
خداوند انشا الله به خانواده ی شهدا صبر عطا فرماید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
الهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
انشالله زیادش کنه...اینا همونایی هستن که روز عاشورا جشن می گیرن...خدا غم و غصه هاشونو زیاد کنه...